یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۷:۰۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور؛


نشست هم اندیشی خیرین مدرسه ساز جزیره قشم برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، نشست هم اندیشی جمعی از خیرین مدرسه ساز شهرستان قشم با حضور حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان، مهدی باوقار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان و جمعی از خیرین نیک‌‌اندیش جزیره قشم […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، نشست هم اندیشی جمعی از خیرین مدرسه ساز شهرستان قشم با حضور حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان، مهدی باوقار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان و جمعی از خیرین نیک‌‌اندیش جزیره قشم در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان قشم برگزار شد.

جهاد مدرسه سازی در هرمزگان در مسیر رشد و پیشرفت هست/۸۰۰ کلاس درس در استان در آستانه تحویل می باشد/ پروژه‌های نیمه تمام در اولویت می باشند

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به کار عظیم خیرین تصریح کرد: اگر جزیره قشم را به مانند انگشتری فرض کنیم، نگین زمرد آن خیرین هستند.

حمیدرضا خان‌محمدی ادامه داد: بهترین جایگاه و مکان برای هزینه مدرسه است و هر نیت خیری که در این مسیر برداشته شود خداوند برکت آن را دوچندان می کند.

وی با مقایسه آمار سرانه دانش‌آموزی بعد از انقلاب و اکنون؛ عنوان داشت: بعد از انقلاب سرانه دانش‌آموزی به ازای هر دانش‌آموز ۱.۵ مترمربع بود که حال به ۵.۲۸ مترمربع رسیده است که نشان از اقدامات ارزشمند نظام شکوهمند انقلاب اسلامی است.

خان‌محمدی گفت: در استان ۸۰۰ کلاس درس در آستانه تحویل می باشد که هرمزگان شاهد برونداد اخلاص نیکان روزگار می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: استان هرمزگان در تمای زیرساخت‌ها، مسائل‌ آموزشی و پرورشی و… خوش درخشیده که نشان از تعامل بالای مدیران ستادی با جامعه است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اولویت ساخت پروژه‌های نیمه تمام گفت: با پای کار آمدن چهار ضلع نوسازی، خیرین، منطقه آزاد و استانداری؛ ان شاءالله ۴۰۰ کلاس درس قول داده شده ساخته شود.

حمیدرضا خان‌محمدی خاطر نشان کرد: ۲۰۰ مجتمع بزرگ در برنامه هفتم توسعه ساخته می شود که یک مجتمع آن در جزیره ی زیبای قشم می باشد.

دولت سیزدهم کارگاه مدرسه سازی در کشور بویژه در استان هرمزگان است

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: افزایش سرعت ساخت فضاهای آموزشی در دولت سیزدهم مشهود است

محمد قویدل افزود: ۸۰۰ کلاس درس در سفر استانی ریاست جمهوری در استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید

وی عنوان داشت: طی هفته های اخیر عملیات احداث ۳مدرسه ۶ کلاسه در بخش شهاب قشم و بزرگترین هنرستان غرب استان هرمزگان با مشارکت خیرین آغاز شد.

قویدل ادامه داد: خیرین هرمزگانی در حوزه مدرسه سازی و مدرسه یاری بسیار فعال هستند و استان هرمزگان جزو معدود استانهایی است که خیرین در حوزه تعلیم و تربیت مشارکت کامل دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان کرد: اقدام معلم قشمی به عنوان خیر مدرسه ساز جهت ترغیب و ایجاد انگیزه خیرین دیگر در امر مدرسه سازی قابل تقدیر و ستایش است

وی افزود: اقدام معلم خیر قشمی و فروختن خودروی شخصی در جهت مدرسه سازی حاکی از فرهنگ بالا و نگاه ویژه جامعه فرهنگیان به امر مدرسه سازی است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید