شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۷:۰۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان؛


اولین گروه از دانش آموزان دختر هرمزگانی به دوره آموزشی خبرنگاری اعزام شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل ضمن تشکر از پیگیری های معاونت پرورشی و سازمان دانش آموزی عنوان داشت: در دنیای رسانه و فضای مجازی اطلاعات زیادی جابجا می شود که دانش آموزان باید با توجه به پراکندگی اطلاعات، از قوه ی تعقل و تأمل خود به خوبی استفاده کنند. مدیرکل […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل ضمن تشکر از پیگیری های معاونت پرورشی و سازمان دانش آموزی عنوان داشت: در دنیای رسانه و فضای مجازی اطلاعات زیادی جابجا می شود که دانش آموزان باید با توجه به پراکندگی اطلاعات، از قوه ی تعقل و تأمل خود به خوبی استفاده کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان افزود: دانش آموزان خبرنگار باید به دنبال و پیگیر علم نافذ باشند تا فاصله موجود تا وضع مطلوب و ایده آل را پوشش دهند و هم چنین از اخباری که مسیر اصلی را دچار انحراف می کند پرهیز کنند.

قویدل با اشاره به جامعه بزرگ خبر و خبرنگاران تصریح کرد: با فعال شدن خبرگزاری پانا و جذب استعدادها قطعاً شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این زمینه هستیم.

وی در زمینه نقش دانش‌آموزان در این حوزه خاطر نشان کرد: با ساختن شبکه رسانه‌ای قوی دانش‌آموزی می توانیم خیلی بهتر موفقیت‌های آموزش‌وپرورش و دانش‌آموزان را منعکس کنیم و هم چنین اخبار و روایت‌های مفید و درست را به جامعه منتقل کنیم.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید