شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۹:۲۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۱۹

سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان :


بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس درتابستان جاری در حال احداث است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی باوقار زعیمی ظهر امروز از در حال احداث بودن همزمان بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس در استان هرمزگان درتابستان جاری خبر داد. وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان از مناطق گرم و مرطوب ایران است و هوای نوار ساحلی در تابستان‌ها بسیار گرم و مرطوب […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی باوقار زعیمی ظهر امروز از در حال احداث بودن همزمان بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس در استان هرمزگان درتابستان جاری خبر داد.
وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان از مناطق گرم و مرطوب ایران است و هوای نوار ساحلی در تابستان‌ها بسیار گرم و مرطوب است و گاهی نیز دمای آن از ۴۰ درجه سانتیگراد تجاوز می‌کند، افزود: این اقدام بزرگ نوسازی مدارس استان هرمزگان در خصوص احداث همزمان بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس در این شرایط آب و هوایی نشان از همت و اراده جهادی مهندسان توانمند و نیروهای خدوم این اداره کل در خدمت به فرزندان این مرزوبوم دارد.
سرپرست نوسازی مدارس استان هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر ۲۶۳ پروژه مدرسه سازی در قالب یک هزار و ۴۸کلاس درس با زیربنای ۱۴۰ هزار و ۱۶۷ متر مربع در استان هرمزگان در حال اجراست.
به گفته باوقار، با بهره برداری از این فضاهای آموزشی تعداد ۲۶هزار و ۲۰۰دانش آموز از مدارس ایمن و استاندارد در سطح استان برخوردار خواهند شد.
وی تصریح کرد: برای اتمام این پروژه ها به یکهزار و ۲۲۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
سرپرست نوسازی مدارس استان هرمزگان تاکید داشت: شهرستانهای بندرعباس با ۲۹۶ کلاس درس، قشم با ۱۳۸ کلاس درس و میناب با ۱۲۹ کلاس درس ؛ بیشترین کلاس های درس در حال احداث را دارا هستند.
باوقار همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص قدردانی از جامعه تعلیم و تربیت، اظهار کرد: سپاس از جامعه معلمان و دست اندرکاران این حوزه که در واقع سربازان گمنام نظام اسلامی، اسلام و مسلمین هستند مهم وضروری است.
سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد:در حال حاضر ۳۰۰ فضای آموزشی با ۲۰۰۰ کلاس درس غیر استاندارد در استان وجود دارد و همچنین هرمزگان به ۳۰۰ فضای آموزشی دیگر با همین تعداد کلاس درس نیز نیاز دارد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید