شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۸:۵۳
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۹

طی سفر دور دوم ریاست جمهور به استان هرمزگان


کلنگ زنی اولین دهکده ورزش دانش‌آموزی کشور در استان هرمزگان/ ۵ دهکده ورزشی در کشور ایجاد می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، عملیات احداث اولین دهکده ورزشی کشور در بندرعباس با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، صادق ستاری فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و محمد قویدل مدیرکل […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، عملیات احداث اولین دهکده ورزشی کشور در بندرعباس با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، صادق ستاری فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان آغاز شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این مراسم عنوان کرد: در مرحله اول کار مقرر شد ۵ دهکده ورزشی در کشور ایجاد شود و حال شاهد آیین کلنگ‌زنی اولین دهکده ورزشی دانش‌آموزی در دهه فجر انقلاب اسلامی هستیم.

صادق ستاری فر با اشاره به پروژه‌های افتتاحی ادامه داد: ۶ سالن ورزشی، ۳۰ زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای و ۳۰ زمین ساحلی با کمک خیرین و مشارکت خانواده‌ها و همراهی سازمان نوسازی در مدارس استان به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: همت و پیگیری معاون تربیت‌بدنی و سلامت هرمزگان و همکارانشان ستودنی است و جای تقدیر دارد.

ستاری فر خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم در جهت استمرار طرح شهید سلیمانی با مشارکت خیرین و صنایع استان گام های بلندی برداریم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزش دانش‌آموزی کار جدیدی در این حوزه است، یادآور شد: توسعه و تکمیل دهکده ورزشی دانش‌آموزی با تولی‌گری سازمان نوسازی به‌زودی به بهره‌برداری می رسد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید