پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۹:۴۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹

با هدف شتاب نهضت مدرسه سازی در استان:


معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان طی نشستی صمیمی با استاندار هرمزگان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و مهدی باوقار مدیرکل نوسازی استان هرمزگان با مهدی دوستی استاندار هرمزگان دیدار و گفتگو کرد. استاندار هرمزگان با بیان این که امسال […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و مهدی باوقار مدیرکل نوسازی استان هرمزگان با مهدی دوستی استاندار هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

استاندار هرمزگان با بیان این که امسال اعتبارات خوبی در حوزه مدرسه سازی به استان هرمزگان اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت فضایی امن در مدارس جهت تحصیل دانش آموزان، اولویت با بهسازی مدارس تخریبی است که امیدواریم با این اعتبارات حرکت و جهش مناسبی را در توسعه مدارس استان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تجهیزات هنرستانی نیز، با توجه به‌ اینکه هرمزگان رتبه اول جذب دانش‌آموزان هنرستانی را کسب کرده است، اعتبارات هنرستانی استان هرمزگان را هر عددی که در شاخص است دو برابر به تخصیص خواهیم رساند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید