شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۷:۱۳
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه بلال زیگدف هدیه دولت سیزدهم به مردم شریف لیردف

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی باوقار زعیمی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به محرومیت زدایی اظهار داشت: مدرسه ابتدایی شش کلاسه بلال زیگدف هدیه دولت سیزدهم به مردم شریف لیردف بوده که در بسته سفر رییس جمهوری قرار دارد. وی افزود: هزینه احداث مدرسه مذکور به صورت مشارکت با […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی باوقار زعیمی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به محرومیت زدایی اظهار داشت: مدرسه ابتدایی شش کلاسه بلال زیگدف هدیه دولت سیزدهم به مردم شریف لیردف بوده که در بسته سفر رییس جمهوری قرار دارد.
وی افزود: هزینه احداث مدرسه مذکور به صورت مشارکت با بنیاد برکت بوده که در حال حاصر تحویل آپوزش و پرورش منطقه شده است .
به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ، مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه بلال زیگدف در شهرستان جاسک با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با زیربنای ۴۶۸ مترمربع بصورت ۱۰۰ درصد از منابع دولتی و برکت بوده که عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و به آموزش و پرورش تحویل داده شده است .
باوقار همچنین خاطرنشان ساخت: در یکسال اخیر ۹ پروژه آموزشی در شهرستان جاسک به صورت مشارکتی به بهره برداری رسیده است و در یکماه گذشته نیز عملیات اجرایی ۱۲ مدرسه در قالب ۲۰کلاس درس بصورت مشارکت با خیرین نیک اندیش و با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در شهرستان جاسک و لیردف آغاز شده است که نشان از نگاه ویژه استاندار محترم و درایت رییس سازمان نوسازی مدارس کشور دارد.
گفتنی است؛ شهرستان جاسک سرزمین مردمان خونگرم وشریف در شرق استان هرمزگان، سرانه فضای آموزشی ۵/۶مترمربع را داراست که از رقم ۵/۲۲مترمربعی متوسط سرانه فضای آموزشی کشور نیز بالاتر بوده و از لحاظ سرانه فضای آموزشی در کشور وضعیت مناسبی را برخوردار می باشد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید