دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۰:۲۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲

پذیرش بیش از ۸۶ هزار و ۹۳۷ نفر روز مسافر درچهاردهمین روز از ستاد اسکان نوروزی هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل گفت: تا صبح روز شنبه ۱۱ فروردین ماه ۸۶ هزار و ۹۳۷ نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش هرمزگان پذیرش و اسکان داده شده اند. وی حفظ شان وحرمت مهمانان نوروزی وخصوصا خانواده های فرهنگیان اولویت اول آموزش و پرورش هرمزگان […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل گفت: تا صبح روز شنبه ۱۱ فروردین ماه ۸۶ هزار و ۹۳۷ نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش هرمزگان پذیرش و اسکان داده شده اند.

وی حفظ شان وحرمت مهمانان نوروزی وخصوصا خانواده های فرهنگیان اولویت اول آموزش و پرورش هرمزگان دانست و گفت: تا کنون ۸۶ هزار و ۹۳۷ نفر در قالب ۱۵۳۶۱ خانواده ، خواستار اقامت در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند با توجه به تراکم جمعیت و مراجعه بیشتر مسافران در ساعات خاصی شاهد ازدحام جمعیت در برخی ستادهای اسکان هستیم اما تاکنون شکایتی خاصی از نحوه خدمات رسانی ستادها نداشته ایم و کیفیت خدمات رسانی تحت شعاع قرار نگرفته است.

محمد قویدل با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه ، در کنارفرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش، افزود: ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است که تا امروز ۱۵۳۶۱ خانوار پذیرش شده اند.

وی گفت: تعداد یک مرکز رفاهی در بندرعباس با ۹۰ تخت و ۲ مرکز در قشم با ۱۱۹ تخت، درکنار مدارس، اسکان فرهنگیان را تامین می کند؛ متقاضیان استفاده از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان می‌توانند به دو روش حضوری و اینترنتی با مراجعه به سامانه اینترنتی اسکان فرهنگیان از نشانی ستاد اسکان هر شهرستان اطلاع پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با قدردانی از زحمات همکاران ستاد اسکان از استان تا مناطق آموزشی تصریح استان گفت: گذران تعطیلاتی پر از خاطرات زیبا در استان هرمزگان را برای میهمانان نوروزی، آرزومندم.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید