شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۸:۱۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان در بازدید از حوزه تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی شهرستان میناب؛


تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی حرکتی به سوی عدالت آموزشی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان ، مهدی فولادی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش هرمزگان و احمد حامدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان میناب از حوزه تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانات نهایی شهرستان میناب بازدید کردند. در این بازدید محمد قویدل ضمن تقدیر از تلاش همکاران و […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان ، مهدی فولادی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش هرمزگان و احمد حامدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان میناب از حوزه تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانات نهایی شهرستان میناب بازدید کردند.

در این بازدید محمد قویدل ضمن تقدیر از تلاش همکاران و مصححین حوزه‌ی تصحیح،تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی را حرکتی به سوی عدالت آموزشی عنوان کرد و افزود در این شیوه با بالاترین دقت و کمترین خطاکار تصحیح اوراق و اعمال نمره‌ی دانش آموزان صورت می پذیرد.

محمد قویدل گفت؛با توجه به اهمیت موضوع، مصححین و مسئولین حوزه توجه ویژه به این امر داشته باشند و با نهایت دقت کار تصحیح اوراق را انجام نمایند.

وی افزود: تصحیح الکترونیکی ،با توجه به اهمیت سوابق تحصیلی که شامل نمرات نهایی پایه دوازدهم می‌شود، در اجرای عدالت آموزشی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.خوشبختانه با همکاری و همدلی همه دستگاه‌ها شرایط برای برگزاری امتحانات نهایی فراهم است و در این زمینه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و دانش آموزان با اطمینان خاطر و در کمال آرامش در امتحانات شرکت می‌کنند.

گفتنی است شهرستان میناب با ۲۳۰۰ نفر داوطلب ۱۵حوزه اجرا و ۲حوزه تصحیح دارد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید