جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۴:۳۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۷

نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با مدیران مدارس منطقه شیبکوه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه بیان کرد: خدای متعال را شاکریم برای فرصتی که در اختیار ما قرار داده تا در جمع متولیان نظام تعلیم و تربیت منطقه شیبکوه حضور یابیم. وی گفت: نظام تعلیم و تربیت برگرفته از نظام اعتقادی ماست […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه بیان کرد: خدای متعال را شاکریم برای فرصتی که در اختیار ما قرار داده تا در جمع متولیان نظام تعلیم و تربیت منطقه شیبکوه حضور یابیم.

وی گفت: نظام تعلیم و تربیت برگرفته از نظام اعتقادی ماست و آنچه که برای ما تصویر شده است برگرفته از مبانی دینی ما می باشد که در سند تحول بنیادین به خوبی به آن پرداخته شده است.

وی اظهار داشت: ما به عنوان متولیان تعلیم و تربیت باید دانش آموزانی را تحویل جامعه دهیم که انسان های فکور و خلاق و به دور از آسیب های اجتماعی باشند.

این مقام مسئول اذعان کرد: مدیران مدارس در سطح مدرسه و سطوح مختلف تربیتی نیاز به یادگیری مداوم دارند.

وی تاکید کرد: مدیران نسبت به آگاه کردن معلمان و دانش آموزان درباره دستاوردهای علمی کشور اقدام نمایند تا دانش آموزان به این باور برسند که پیشرفت کشور با وجود آن ها شکل می گیرد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید