جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۶:۰۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛


ثبت‌نام کتب درسی دانش آموزان آغاز شد/اولیای دانش آموزان همکاری لازم را به عمل‌آورند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حسن جراره معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان از آغاز ثبت‌نام کتب درسی دانش آموزان خبر داد. جراره گفت: با توجه به تعدد دانش‌آموزان و تنوع رشته‌های تحصیلی، ضروری است که از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی دقیق توسط اولیای محترم و مدیران مدارس […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حسن جراره معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان از آغاز ثبت‌نام کتب درسی دانش آموزان خبر داد.

جراره گفت: با توجه به تعدد دانش‌آموزان و تنوع رشته‌های تحصیلی، ضروری است که از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی دقیق توسط اولیای محترم و مدیران مدارس صورت پذیرد تا دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی مدارس با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: سازمان پژوهش تمام و لازم جهت چاپ و توزیع مناسب کتاب‌های درسی را تدارک دیده است تا در ابتدای سال تحصیلی جدید با کمترین اشکالات کتاب‌ها به دست دانش آموزان عزیز برسد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع تصریح کرد: ثبت‌نام کتب درسی دانش آموزان آغازشده است و لازم است اولیای دانش آموزان همکاری لازم را به عمل‌آورند.

وی افزود: بازه زمانی ثبت سفارش کتاب درسی مهم‌ترین موضوعی است که باید اولیا و مدیران به آن توجه کنند و لازم است شهرستان‌ها و مناطق تا ۲۶ خردادماه با تشکیل کارگروه تخصصی در این خصوص برنامه‌ریزی لازم را ترتیب دهند تا ثبت‌نام‌ها تکمیل شود.

حسن جراره ادامه داد: زمان ثبت سفارش پایه‌های ورودی یعنی اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه از ۵ تیرماه تا ۱۰ شهریورماه و ثبت سفارش پایه‌های میانی از نهم اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ۲۶ خرداد ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مستدعی است مدیران محترم مدارس هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه سیدا اقدام نمایند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید