شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۹:۰۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

کاروان تجهیزات هنرستانی راهی مدارس هرمزگان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی باوقار زعیمی با اشاره به سیاست‌های دولت مردمی در حوزه هنرستان‌ها اظهار داشت: اکنون سهم خوبی برای تجهیزات هنرستان‌ها به هرمزگان اختصاص یافته است و این اقدام با نگاه ویژه رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و قولی که این ایشان مهرماه امسال در آیین گلریزان احداث […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی باوقار زعیمی با اشاره به سیاست‌های دولت مردمی در حوزه هنرستان‌ها اظهار داشت: اکنون سهم خوبی برای تجهیزات هنرستان‌ها به هرمزگان اختصاص یافته است و این اقدام با نگاه ویژه رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و قولی که این ایشان مهرماه امسال در آیین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی این استان در بحث تجهیز هنرستان‌ها داشت، انجام شده است.
وی افزود: ۱۳۸ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات هنرستانی استان هرمزگان برای سال ۱۴۰۲ و از محل اعتبارات ۱۴۰۲ هزینه شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان همچنین ابراز داشت: تجهیزات هنرستانی طبق برش ارسالی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان در تمامی مناطق ۲۳ گانه آموزش و پرورش، توزیع خواهند شد.
باوقار با بیان اینکه در سراسر مناطق توزیع اقلام را داریم، افزود: در راستای توسعه عدالت آموزشی ، مناطقی که کمبودهای بیشتری دارند در اولویت گرفته است.
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در این کاروان تجهیزات آموزشی و هنرستانی از قبیل کامپیوتر، چرخ خیاطی ،میز نقشه کشی، تابلو برق و …. بین مدارس استان هرمزگان توزیع شدند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید