دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۲:۱۳:۲۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش استان خبر داد:


انجمن علمی آموزشی معلمان شیمی هرمزگان برتر کشوری شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش هرمزگان گفت: انجمن‌های علمی آموزشی دبیران به منظور تقویت توان علمی نیروهای متخصص در آموزش‌وپرورش، ارتقاء سطح کیفی آموزش و همچنین بهبود امور آموزشی و پژوهشی تشکیل ‌شده است. حسن جراره ضمن اشاره به صدور لوح تقدیر از سوی معاون […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش هرمزگان گفت: انجمن‌های علمی آموزشی دبیران به منظور تقویت توان علمی نیروهای متخصص در آموزش‌وپرورش، ارتقاء سطح کیفی آموزش و همچنین بهبود امور آموزشی و پژوهشی تشکیل ‌شده است.

حسن جراره ضمن اشاره به صدور لوح تقدیر از سوی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت بیان کرد: حسب ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ انجمن علمی و آموزشی معلمان شیمی استان هرمزگان عنوان انجمن برتر استانی را احراز نموده است.

جراره در همین راستا از شایستگی و حسن تدبیر شورای اجرایی انجمن و خدمات ارزشمند یکایک اعضای انجمن علمی آموزشی شیمی تشکر و قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از ارزیابی انجمن‌های علمی و آموزشی معلمان را استمرار خدمات ارزشمند آنان در تولید و نشر علم و فناوری و ارتقا کیفیت برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش‌وپرورش بیان کرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش هرمزگان در پایان تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی تعلیم و تربیت، احساس نیاز به انجمن‌های علمی و آموزشی معلمان جدی و واقعی است و راه‌اندازی انجمن‌های علمی معلمان در استان با حضور معلمان توانمند و صاحب‌نظر نشان از اهمیت این موضوع دارد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید