شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۹:۳۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان طی گزارشی عنوان کرد:


توجه به کیفیت مدارس عشایری از اولویت های مهم آموزش و پرورش هرمزگان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل گفت: استان هرمزگان بیش از ۳۵۰۰ خانوار عشایری دارد که ۸۴۰ دانش آموز در ۲۶ مدرسه عشایری در استان مشغول به تحصیل هستند. محمد قویدل با تأکید بر اینکه هیچ تفاوتی بین دانش‌آموزان مدارس عشایری و سایر دانش‌آموزان وجود ندارد گفت: با توجه به نقش‌آفرینی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل گفت: استان هرمزگان بیش از ۳۵۰۰ خانوار عشایری دارد که ۸۴۰ دانش آموز در ۲۶ مدرسه عشایری در استان مشغول به تحصیل هستند.

محمد قویدل با تأکید بر اینکه هیچ تفاوتی بین دانش‌آموزان مدارس عشایری و سایر دانش‌آموزان وجود ندارد گفت: با توجه به نقش‌آفرینی عشایر در عرصه‌های مختلف، توجه به تحصیل دانش‌آموزان عشایری و ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس عشایری ضرورتی انکارناپذیر است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان با اشاره به تحصیل ۸۴۰ دانش‌آموز در مدارس عشایری استان گفت: ایجاد زمینه لازم جهت تحصیل دانش آموزان عشایری در دورافتاده‌ترین نقطه استان مصداق عینی عدالت آموزشی در کشور است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۳ مدرسه عشایری در مقطع ابتدایی و ۳ مدرسه در مقطع متوسطه در حاجی آباد و میناب به ارائه خدمات به دانش آموزان عشایری می‌پردازند و در آینده‌ای نزدیک مدارسی نیز در سایر قسمتهای عشایرنشین استان همچون بشاگرد و فین خواهیم داشت.

گفتنی است در سال تحصیلی جدید افزایش ۱۰ درصدی در ثبت نام دانش آموزان در مدارس عشایری را شاهد بوده‌ایم که نشان از اهمیت عشایر نشینان به امر آموزش و تحصیل می‌باشد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید