شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۳:۴۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱

با حضور گسترده دانش آموزان و اولیاء:


کارناوال بزرگ سومین جشنواره ملی تئاتر درسی ایران در میناب برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، کارناوال بزرگ سومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور با حضور محمود غیبی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ احمد حامدی رییس آموزش و پرورش میناب؛ مسوولین استانی؛ دانش اموزان و اولیاء با اجرای برنامه های شاد و مفرح در شهرستان میناب پایتخت تئاتر درسی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، کارناوال بزرگ سومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور با حضور محمود غیبی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ احمد حامدی رییس آموزش و پرورش میناب؛ مسوولین استانی؛ دانش اموزان و اولیاء با اجرای برنامه های شاد و مفرح در شهرستان میناب پایتخت تئاتر درسی ایران برگزار شد.

تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه سومین جشنواره ملی تئاتر درسی رشد ۲۰۰درصدی داشته است

محمود غیبی در حاشیه برگزاری کارناوال سومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب اظهار داشت: شور و نشاط دانش آموزان برای حضور در این کارناوال نشانگر علاقه دانش اموزان به آموزش مفاهیم در قالب تئاتر و نیز اهمیت جایگاه هنر در آموزه های کلاسی است.
وی افزود: بیش از ۱۳ هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه سومین جشنواره ملی تئاتر درسی ارسال شده است که افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته را مشاهده می کنیم و این جای بسی خوشحالی است که تئاتر درسی و هنر جایگاه خود را در کلاس های درس بیشتر پیدا کرده است.
به گفته غیبی، بعد از پالایش و داوری در چند مرحله، ۲۵ اثر نهائی مشخص و اعلام شده و آثار برتر نهائی از ۱۵ الی ۱۷ اسفند ماه سال جاری در فرهنگ سرای اداره ارشاد شهرستان میناب برای اجرای زنده به روی صحنه خواهند رفت.
لازم به ذکر است، کارناوال سومین جشنواره تئاتر درسی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میناب تا پارک آنامیس این شهر برگزار شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید