شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۹:۱۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

احمد جعفری معاون سوادآموزی استان هرمزگان ؛


سوادآموزی هرمزگان برای حمایت از کودکان فلسطینی قوی تر در میدان جهاد تعلیم و تربیت قدم برمیدارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، احمد جعفری معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن گرامیداشت روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی بیان کرد : مسئله فلسطین برای ما و مردم ما، یک تاکتیک و حتی استراتژی سیاسی نیست، بلکه مسئله دل و ایمان است و هریک وجب از خاک فلسطین، […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، احمد جعفری معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن گرامیداشت روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی بیان کرد : مسئله فلسطین برای ما و مردم ما، یک تاکتیک و حتی استراتژی سیاسی نیست، بلکه مسئله دل و ایمان است و هریک وجب از خاک فلسطین، یک وجب از خانه مسلمین است.

جعفری در ادامه جهت شتاب بخشی به ریشه کنی بیسوادی و مردمی کردن آن تشریح کرد : بیشتر کودکان رفتن به مدرسه را به عنوان یک اجبار تلقی می کنند، نه حقی که باید از آن برخوردار باشند که به پیامدهای نقض این حق نمی‌اندیشند. به همین سبب برای آشنایی کودکان با این حق (حق آموزش کودکان )، باید کودکان را از اهمیت آموزش در زندگی فردی شان آگاه ساخت.

وی در راستای تحت پوشش قرار دادن افراد بیسواد افزود : سواد آموزی با هدف رهایی افراد کم سواد و یا بی سواد از چالش های مرتبط، افراد دارای شرایط را تحت پوشش و برنامه های منعطف خود قرار می دهد. این افراد می توانند با کسب اطلاع از شرایط ثبت نام نهضت سواد آموزی در دوره های برگزار شده شرکت نمایند واز برنامه های آموزشی و مهارتی سوادآموزی بهره مند شوند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید