شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۰:۵۴
دسته بندی: اخبار استانها
تاریخ انتشار: ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:


اهتمام ویژه دستگاهها استان برای برگزاری مطلوب آزمون کنکور/ ضرورت نهادینه شدن فرهنگ زندگی اسلامی ایرانی در جامعه/ سربلندی هرمزگان در لبیک به ندای رهبری با حضور پرشور در انتخابات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، علی رئوفی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت: سلامت دانش آموزان در بالاترین اولویت هر جامعه ای است لذا تمام دستگاه ها در راستای برگزاری مطلوب کنکور ۱۴۰۰، نهایت همکاری را با آموزش و پرورش جهت برگزاری آزمون داشته باشند. وی افزود: قریب […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، علی رئوفی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت: سلامت دانش آموزان در بالاترین اولویت هر جامعه ای است لذا تمام دستگاه ها در راستای برگزاری مطلوب کنکور ۱۴۰۰، نهایت همکاری را با آموزش و پرورش جهت برگزاری آزمون داشته باشند.

وی افزود: قریب به ۲۸ هزار نفر در سال جاری در کنکور ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد که سهم آموزش و پرورش در برگزاری کنکور این افراد، بیش از ۱۹ هزار و ۸۳۰ دانش آموز می باشد.

رئوفی ادامه داد: هلال احمر، اورژانش، پلیس، راهنمائی و رانندگی، ادارات آب و برق، شهرداری ها و همچنین شبکه بهداشت، آتش نشانی و صدا وسیما در برگزاری کنکور نقش پررنگ تری خواهند داشت.

این مسئول اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی قبل و حین برگزاری کنکور از محل های برگزاری کنکور بازدید های فنی و تخصصی خود را در زمینه های رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری انجام داده و در صورت وجود نقص، موارد را برای برطرف شدن به مسئولین برگزار کننده آزمون گزارش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به اجرای طرح کوچ ( کنترل وزن و چاقی) اشاره کرد و گفت: زندگی با تکنولوژی های نوین و الکترونیکی شدن جامعه و زیر ساخت ها و همچنین شیوع بیماری کرونا، کم تحرکی را در جامعه گسترش داده است.

به گفته رئوفی، ضرورت دارد فرهنگ زندگی اسلامی ایرانی در جامعه نهادینه شود و بستر مناسب را برای کاهش این کم تحرکی که خود زمینه ساز بسیاری از بیماری ها و مرگ ومیر است، فراهم سازیم و بهترین مکان برای فرهنگ سازی، آموزش و پرورش است.

این مسئول ضمن تقدیر از مسئولین و دستگاههای مشارکت کننده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر در استان هرمزگان، اظهار داشت: مردم ولایت مدار هرمزگان در لبیک به ندای رهبری سربلند بیرون آمدند و با حضور پرشور در انتخابات، بار دیگر ایستادگی خود را در حفظ آرمانهای نظام انقلاب به منصه ظهور رساندند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید