شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۱:۰۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان هرمزگان:


برگزاری پویش انتخاباتی دانش آموزان رای اولی و فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مدیرکل آموزش وپرورش استان هرمزگان از آغاز پویش انتخاباتی رای اولی‌ها در سراسر استان در راستای افزایش انگیزه و رغبت دانش‌آموزان و رای‌اولی‌ها برای حضور در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اسفندماه خبر داد. قویدل اشاره به اینکه امسال برنامه ویژه انتخاباتی برای دانش‌آموزان رای اولی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مدیرکل آموزش وپرورش استان هرمزگان از آغاز پویش انتخاباتی رای اولی‌ها در سراسر استان در راستای افزایش انگیزه و رغبت دانش‌آموزان و رای‌اولی‌ها برای حضور در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اسفندماه خبر داد.
قویدل اشاره به اینکه امسال برنامه ویژه انتخاباتی برای دانش‌آموزان رای اولی و فرهنگیان در سطح استان اجرا خواهد شد، افزود: در این پویش که از ۲۵ بهمن ماه آغاز خواهد شد و تا پایان روز انتخابات ادامه خواهد شد دانش‌آموزان، دانشجو معلمان و فرهنگیان یک ویدئو تحت عنوان ” چرا در انتخابات شرکت می‌کنیم” را تهیه خواهند کرد.
وی اظهار داشت: در این ویدئو شرکت‌کنندگان احساس و شوق خود را در نخستین سن تکلیف سیاسی و حضور در انتخابات به نمایش خواهد گذاشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به اینکه آینده کشور در دست جوانان و نوجوانان است، افزود: این پویش و همچنین سایر برنامه‌های سیاسی و فرهنگی در راستای افزایش شور و نشاط انتخاباتی در کشور و همچنین مداس در دست اجراست.
وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان به عنوان سفیران آموزش در جامعه هستند، گفت: باید از این ظرفیت برای افزایش مشارکت درانتخابات استفاده کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه به اجرای پویش ” به سوی انتخابات” ویژه‌ دانش‌آموزان خبر داد و گفت: در این پویش تمام دانش‌آموزان استان می‌توانند آثار خود را با موضوع “چرا خانواده من در انتخابات شرکت می کنند” را در قالب فیلم، پادکست، پوستر، نقاشی و‌ دلنوشته تهیه کنند و به شماره ۰۹۹۳۳۷۳۱۷۰۹ در پیام رسان شاد ارسال کنند.
گفتنی است جوایز ارزنده ای به نفرات اول تا سوم اهدا خواهد شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید