شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۱:۲۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲

به مناسبت ۸ اسفند روز امور تربیتی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان


مراسم استانی روز امور تربیتی و تربیت اسلامی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مراسم استانی روز امور تربیتی و تربیت اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در بندرعباس برگزار شد. این مراسم که در سالن کانون فرهنگی تربیتی غدیر بندرعباس با حضور جمعی از مسئولان استانی، فرهنگیان، پیشکسوتان و دانش آموزان برگزار شد. محمد قویدل مدیر […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مراسم استانی روز امور تربیتی و تربیت اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در بندرعباس برگزار شد. این مراسم که در سالن کانون فرهنگی تربیتی غدیر بندرعباس با حضور جمعی از مسئولان استانی، فرهنگیان، پیشکسوتان و دانش آموزان برگزار شد.

محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین فرارسیدن ۸ اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، آغاز هفته امور تربیتی را گرامی داشت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: امروز اهمیت انجام و اقدامات و فعالیت های فرهنگی تربیتی برای نسل نوجوان و جوان و حتی کودکان بیش از پیش است. ایران عزیز اسلامی با گذشت از چهل و چهارمین سال شکوه و اقتدار خود، استوار در برابر هجمه‌های دشمنان است که بخش وسیعی از آن خصومت و هجمه ها را به سوی جوانان و نوجوانان نشانه گرفته است و با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی با برجسته کردن کمبود ها و نشان تاریکی ها می خواهد ناامیدی را در جوانان پررنگ و خودباوری را از آنان دور سازد. این امر لزوم انجام فعالیت های فرهنگی پرورشی در بین جوانان و در مدارس را بیش از پیش می طلبد و این خدمت بزرگ ارزشمند و اثرگذار است.

قویدل افزود: معاونین پرورشی و مربیان مدارس همچنان مشاوران محترم و کلیه دست اندرکاران می‌توانند با برنامه‌ریزی صحیح مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برابر ساحت های سند با تقویت بنیه علمی و اعتقادی دانش آموزان و همچنین آگاه سازی و بصیرت افزایی آنان نقشه های دشمنان را خنثی و با شناساندن توانمندی ها، خودباوری ها و دستاورد ها به دانش آموزان جلوی این تهاجم را گرفته و باعث آگاهی بخشی به جوانان شوند.

وی تصریح کرد: انجام برنامه‌های فرهنگی نظیر اردوها، جشنواره ها، مسابقات،گرامیداشت اعیاد، مناسبت ها و… برنامه هایی بسیار خوب است اما کافی نیست و لزوم برنامه ریزی های هدفمند و هدفدار در میان مدت و دراز مدت را می طلبد که نتیجه آن را در جامعه و در بین جوانان شاهد باشیم و خواهیم دید که در جهت رساندن دانش آموزان به حیات طیبه موفق خواهیم بود.

قویدل در پایان ضمن تقدیر از تمامی همکاران حوزه معاونت پرورشی استان و مناطق ۲۳ گانه آموزشی و تمامی دست اندرکاران و یاری دهندگان و تسهیل کنندگان امر تعلیم و تربیت برای خدمتگزاران فرزندان این آب و خاک آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم همچنین برخی از پیشکسوتان به بیان نقطه نظرات و تجارب خود پرداختند و در پایان از فعالان عرصه فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان هرمزگان تجلیل به عمل آمد

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید