شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۰:۳۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛


اولین هنرستان دریایی جوار سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان راه اندازی می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با حضور در سازمان بنادر و دریانوردی استان ضمن دیدار با مدیرکل و معاونین این سازمان،در خصوص ایجاد اولین هنرستان جوار سازمان بنادر و دریانوردی استان تبادل نظر و تصمیم گیری کردند. محمدقویدل گفت: به منظور توسعه مهارت های حرفه ای […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با حضور در سازمان بنادر و دریانوردی استان ضمن دیدار با مدیرکل و معاونین این سازمان،در خصوص ایجاد اولین هنرستان جوار سازمان بنادر و دریانوردی استان تبادل نظر و تصمیم گیری کردند.

محمدقویدل گفت: به منظور توسعه مهارت های حرفه ای برابر نیازهای شغلی استان و بنا به تاکید استاندار محترم استان در خصوص توسعه فضاهای هنرستانی برابر نیازهای شغلی استان، اولین هنرستان دریایی در بندرعباس راه‌اندازی می شود.

قویدل افزود: این هنرستان جوار با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی استان راه اندازی خواهد شد که بدین منظور امروز با مدیرکل و معاونین سازمان بنادر و دریانوردی استان دیدار و از نزدیک فضاهای آموزشی آن سازمان مورد بازدید قرار گرفت.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با پیگیری و همکاری لازم ان شاالله هنرستان مذکور راه اندازی و از مهرماه شروع به فعالیت خواهد کرد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید