شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۶:۳۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

گروه های جهادی سوادآموزی، موج بخشندگی در بهار زندگی / خانواده بزرگ سوادآموزی استان هرمزگان، نماد عدالت آموزشی و اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، معاون سوادآموزی استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت احسان و نیکوکاری در سوادآموزی گفت: اعضای سوادآموزی با علاقه و عشق به پیشرفت و برقراری عدالت آموزشی در راستای جلب رضایت پروردگار تلاش می کنند. احمد جعفری افزود: احسان و نیکوکاری در بهبود شرایط زندگی جامعه هدف و […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، معاون سوادآموزی استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت احسان و نیکوکاری در سوادآموزی گفت: اعضای سوادآموزی با علاقه و عشق به پیشرفت و برقراری عدالت آموزشی در راستای جلب رضایت پروردگار تلاش می کنند.
احمد جعفری افزود: احسان و نیکوکاری در بهبود شرایط زندگی جامعه هدف و نیازمندان سوادآموزی و استقرار برابری و عدالت آموزشی، اجتماعی و اقتصادی مؤثر است. اهدای کتب، لوازم التحریر و تجهیزات آموزشی، برگزاری دوره های مهارتی و آموزشی، اجرای طرح های گوناگون برای سوادآموزان از جمله خدمات سوادآموزی هرمزگان می باشد.
وی همچنین گفت: گروه های جهادی سوادآموزی در زمینه کمک های درمانی و دارویی، تهیه بسته های معیشتی ، ثبت و تهیه مدارک هویتی برخی افراد، هدایای تحصیلی، کمک های مالی ، تهیه البسه و تجهیزات موردنیاز و برخی از اقلام جهیزیه برای سوادآموزان و خانواده هایشان همکاری می نمایند.

جعفری، امروز را فرصتی ارزشمند برای گسترش کمک های آموزشی، فرهنگی، اقتصادی و ترویج گروه های جهادی سوادآموزی دانست و از سازمان های مردم نهاد و دستگاه های ذیربط خواست برای تحقق هدف های توسعه پایدار و عدالت آموزشی واجتماعی با سوادآموزی همکاری نمایند.
معاون سوادآموزی استان هرمزگان در پایان گفت: افراد علاقه مند می توانند برای عضویت در گروه های جهادی سوادآموزی و همکاری با سوادآموزی به واحد سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان مراجعه نمایند و یا به آیدی HAGodmoradi@ در برنامه شاد پیام دهند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید