شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۸:۵۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

استاندار هرمزگان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان؛


فرمانداران و بخشداران دغدغه اصلی شان آموزش و پرورش باشد/ تمام ظرفیت ها برای بازگشایی مدارس به کارگرفته شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن سال جدید تحصیلی آماده سازی مدارس و مهیا ساختن شرایط برای ورود دانش آموزان به مدرسه برنامه ریزی و محیط آموزشی مناسب سازی شود. ‌وی افزود:فرمانداران و بخشداران دغدغه […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن سال جدید تحصیلی آماده سازی مدارس و مهیا ساختن شرایط برای ورود دانش آموزان به مدرسه برنامه ریزی و محیط آموزشی مناسب سازی شود.

‌وی افزود:فرمانداران و بخشداران دغدغه اصلی شان آموزش و پرورش باشد و تمام ظرفیت ها برای بازگشایی مدارس بکارگرفته شود.

وی افزود: باید در خصوص آب و برق مدارس هم برنامه ریزی شود و با همکاری دستگاه‌های ذیربط نسبت به وصل شدن مدارس استان به برق و آب نیز اقدام شود.

استاندار هرمزگان گفت: سرویس مدارس در سال گذشته یک چالش مهم بود و امسال باید این مسئله ساماندهی شود و اگر نیاز به برگزاری جلسه و هماهنگی است بایستی این کار صورت گیرد تا دغدغه خانواده‌ها در این زمینه رفع شود.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای تامین کتب درسی و توزیع آن در سطح استان، تصریح کرد: یکی از مسائل دیگر که باید مورد توجه باشد ساماندهی مدارس بدون مدیر است، در جلسه آینده آموزش و پرورش باید گزارش جامعی از وضعیت سرویس مدارس، توزیع کتب درسی و تعیین تکلیف مدارس بدون معلم ارائه دهد.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: ایمنی مدارس نکته مهمی است که باید قبل از ورود دانش آموزان به محیط مدرسه مورد ارزیابی قرار بگیرد وهیچ قصوری در این زمینه پذیرفته نخواهد بود.

وی در خصوص نتایج و رتبه‌های کنکور گفت: نمرات دانش آموزان در امتحانات نهایی نیز باید آموزش و پرورش و مقایسه با آمار سال گذشته گزارش ارائه دهد تا آسیب شناسی در این زمینه صورت گرفته و برنامه ریزی لازم انجام شود.

وی در ادامه بر سلامت جسمانی دانش آموزان تاکید کرد و خاطر نشان کرد: باید بتوان برای مناطقی که نیاز بیشتری در حوزه تغذیه‌ای دارند، قرص آهن و ویتامین دی تامین کرد، در صورت نیاز به اعتبار ویژه این موضوع از طریق وزارت بهداشت هم پیگیری خواهد شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید