شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۶:۳۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۵۸

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان؛


ارائه خلاقیت های دانش آموزان استان در نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه خلاقیت و دستاوردهای دانش آموزی دولت سیزدهم در اداره کل آموزش و پرورش، اظهار داشت: در آستانه یوم الله دهه فجر و سفر رئیس جمهور به استان نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش در دولت سیزدهم در بخش […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه خلاقیت و دستاوردهای دانش آموزی دولت سیزدهم در اداره کل آموزش و پرورش، اظهار داشت: در آستانه یوم الله دهه فجر و سفر رئیس جمهور به استان نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش در دولت سیزدهم در بخش های مختلف از جمله نوسازی مدارس و بخش دانش آموزی و معاونت ها را ایجاد کردیم.

محمد قویدل افزود: این نمایشگاه براساس تولیدات، محصولات و کارکردهای مدارس در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برپا شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دیگر غرفه ها به هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش اختصاص یافته است که تولیدات هنرجویان به مرحله فروش نیز رسیده است.

قویدل در ادامه گفت: در کنار این نمایشگاه پویش پیشرفت را داریم که خود دانش آموزان پیشرفت های کشور را در قالب اردوی راهیان پیشرفت همراه با تولیدات فرهنگی و هنری به نمایش می گذارند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه کارهای تحولی نیز یکی از مدارس میناب که رتبه برتر کشوری را در کارنامه خود دارد با هدف کارکردهای آموزشی و تربیتی در نمایشگاه حضور دارد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید