شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۱:۰۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

نتیجه بخش پسران مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در بندرعباس اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، نتایج هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در بخش پسران امروز چهارشنبه ۱۱بهمن ماه در سالن اجتماعات شهرک ملی گاز بندرعباس برگزار شد . میکائیل باقری مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه مسابقات همخوانی قرآن کریم و […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، نتایج هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در بخش پسران امروز چهارشنبه ۱۱بهمن ماه در سالن اجتماعات شهرک ملی گاز بندرعباس برگزار شد .

میکائیل باقری مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی بخش پسران گفت : روند مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی یک فرایند است که از مرحله مناطق با حضور ۸۰۰دارالقرآن و بیش از ۱۰۰۰ گروه در مرحله استانی و شهرستانی آغاز می شود.

وی افزود: پس از آن گروه های برتر از هر استان یک گروه دختر و پسر که در مجموع ۶۴ گروه، به مرحله مقدماتی کشوری را می یابند که در مجموع ۳۲ گروه دختر و پسر ۱۶ گروه دختر و ۱۷گروه پسر در مرحله نهایی دست یافتند که در بندرعباس با هم رقابت کردند.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: نتایج هفتمین دوره پسران گروه دارالقرآن امام علی (ع) استان قم رتبه برتر و مازندران رتبه دو را به خود اختصاص داد و رتبه سوم مشترک بین خوزستان و سمنان تقسیم شد.

نتایج هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در بخش دختران، استان خراسان رضوی رتبه برتر را کسب کرد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید