شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۵:۱۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

وزیر آموزش و پرورش در جمع اعضای شورای معاونین وزارت و روسای ادارات آموزش و پرورش استان هرمزگان:


۱۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای هرمزگان اختصاص یافت/هنرستان های فنی نوید بخش آینده ای روشن برای هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت:در سفر دوم ریاست جمهوری به استان هرمزگان۱۹۰۰ میلیارد تومان بودجه برای آموزش و پرورش هرمزگان به تصویب رسیده است. وی افزود : از این میزان بودجه ۴۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل و احداث مدارس خیر ساز و نیمه تمام […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت:در سفر دوم ریاست جمهوری به استان هرمزگان۱۹۰۰ میلیارد تومان بودجه برای آموزش و پرورش هرمزگان به تصویب رسیده است.

وی افزود : از این میزان بودجه ۴۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل و احداث مدارس خیر ساز و نیمه تمام در نظر گرفته شده که در بازه زمانی ۲ ساله به اتمام برسد و ما شرمنده خیرین نباشیم.

وزیر اموزش پرورش با اشاره به شرایط اب و هوایی استان هرمزگان و نیاز مدارس به وسایل سرمایشی اظهار داشت : دولت حدود ۵ هزار میلیارد تومان برا خرید کولر اختصاص داده است اما معمولا بودجه ها منعطف نیستند.

وی افزود :موضوع استاندارد سازی سیستم سرمایشی استان در اولویت کار ما قرار دارد اما اجازه خرید کالای خارجی را نداریم و از طرفی کولرهایی که خریداری می شود جوابگوی اینجا نیست و باید برای رفع این نیاز به فکر بومی سازی وسایل سرمایشی با ماندگاری بالا باشیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت : در خصوص مقاومت سازی و محرومیت زدایی ۷۸۷ میلیارد تومان بودجه لحاظ شده که این موضوع نوید بخش اینده روشن تری برای هرمزگان است و در حال حاضر ۲۰۰ پروژه نوسازی مدارس در هرمزگان انجام می شود.

رضا مراد صحرایی گفت: هرمزگان در زمینه ایجاد هنرستان‌ها در کشور اول است و این نوید هرمزگانی بدون افراد بیکار، افزایش نشاط اجتماعی و‌ کاهش آسیبهای اجتماعی را خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش گفت :برای احداث مدرسه مختص بچه های دارای بیماری اوتیسم هرمزگان ۲۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است،چرا که این بچه ها بسیار افراد لازم التوجهی هستند.

وی گفت : اولویت سنجی ها برای رفع مشکلات اموزش و پروش استان انجام شده است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید