شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۰:۱۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در جلسه وبيناری با شورای معاونین مناطق ۲۳گانه هرمزگان؛


سواد اصلی سواد نمازی است/ نقش سپاری به دانش‌آموزان بهترین روش تربیتی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، با حضور اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، وحید بیگدلی قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی و اعضای شورای معاونین اداره‌کل آموزش‌وپرورش هرمزگان جلسه ویدئوکنفرانس با مناطق ۲۳گانه آموزشی استان در سالن کنفرانس اداره کل برگزار گردید. معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، با حضور اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، وحید بیگدلی قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی و اعضای شورای معاونین اداره‌کل آموزش‌وپرورش هرمزگان جلسه ویدئوکنفرانس با مناطق ۲۳گانه آموزشی استان در سالن کنفرانس اداره کل برگزار گردید.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در راستای تبیین پنج محور اصلی طرح فراگیر پرورشی در مدارس عنوان کرد: با سیاست گذاری ستاد و خلاقیتی که استان ها در پیش گرفته اند، ۵ هدف ایمان، نشاط، امید، هویت و خردورزی به عنوان محور‌ها و هدف‌های اصلی در مدارس نمود بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است.

اصغر باقرزاده من باب امام جماعت در مدارس کشور مطرح کرد: در ۳۰۰۰ مدرسه امام جماعت آن دانش آموز می باشد و هم چنین ۴۵۰۰ مدرسه اولیای مدرسه و معتمد محل به عنوان امام جماعت هستند.

وی با اشاره به بهترین روش تربیتی خاطر نشان کرد: نقش سپاری به دانش‌آموزان باید محور همه برنامه‌های پرورشی در مدارس قرار گیرد.

باقرزاده در پایان با اشاره به امکانات و دسترسی های سامانه نورینو یادآور شد: ۳۴۰ هزار نفر در مدارس کشور مرجع تقلید خود را انتخاب کرده اند و هم چنین در استان بالای ۷۰ درصد دانش‌آموزانی که تازه نماز را یاد گرفته اند نیز نماز خواندن خود را ارسال کرده اند

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید