شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۳:۴۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۸:۳۴

درخشش آموزش و پرورش استان هرمزگان در بین استانهای کشور


کسب رتبه چهارم کشوری در شاخص های عمومی و اختصاصی و پروژه مهر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، در گردهمایی مشترک مدیران کل استان های کشور و شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش از محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در راستای کسب رتبه چهارم و جز ۵ استان برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی و پروژه مهر ۱۴۰۲ تجلیل شد. مدیرکل […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، در گردهمایی مشترک مدیران کل استان های کشور و شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش از محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در راستای کسب رتبه چهارم و جز ۵ استان برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی و پروژه مهر ۱۴۰۲ تجلیل شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان گفت: آموزش‌وپرورش استان در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی و پروژه مهر سال تحصیلی گذشته نیز موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده بود.

محمد قویدل تصریح کرد: این شاخص ها یکی از مهمترین برنامه‌های سالانه این اداره‌ کل در استان هرمزگان است که می‌تواند نقش مهمی در ایجاد عدالت آموزشی داشته باشد.

قویدل با اینکه کیفیت‌بخشی، ارتقای عدالت آموزشی و تلاش برای تأمین تجهیزات مورد نیاز مدارس، از مهمترین مزیت‌های اجرای این طرح است، خاطرنشان کرد: باید به محور کیفیت‌بخشی آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی در این طرح توجه ویژه ای کرد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه مهر نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی در راستای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی در فرآیند تعلیم و تربیت است.

وی یادآور شد: موفقیت آموزش و پرورش هرمزگان در کسب این برتر حاصل برنامه ریزی ، هم اندیشی و کار تیمی کلیه مناطق ۲۳گانه آموزشی است.

گفتنی است استان هرمزگان جمعیت دانش آموزی بیش از ۴۳۰ هزار نفری را تحت پوشش دارد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید