شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۴:۰۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

نگاه ویژه دولت به شهرستان بشاگرد؛


۱۷ پروژه آموزشی از ابتدای دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است/ بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) حامی مدرسه سازی در مناطق محروم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی باوقار زعیمی در خصوص پروژه های شهرستان بشاگرد اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵ پروژه در قالب ۳۴ کلاس درس با زیربنایی بالغ بر ۳ هزار و ۸۵ مترمربع در شهرستان بشاگرد در دست اجرا می باشد. وی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی باوقار زعیمی در خصوص پروژه های شهرستان بشاگرد اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵ پروژه در قالب ۳۴ کلاس درس با زیربنایی بالغ بر ۳ هزار و ۸۵ مترمربع در شهرستان بشاگرد در دست اجرا می باشد.
وی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها در شهرستان بشاگرد ۸۵۰ دانش آموز از مدرسه استاندارد و ایمن برخوردار خواهند شد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ابراز داشت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۱۷ پروژه در قالب ۳۴ کلاس درس بازیربنایی بالغ بر ۶ هزار و ۹۴۸ مترمربع در شهرستان بشاگرد به بهره برداری رسیده است.
باوقار همچنین با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی در کشور۵.۲ مترمربع می باشد، افزود: در حال حاضر وضع موجود سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان ۴.۸ مترمربع می باشد و در شهرستان بشاگرد این رقم به ۶.۴۸ مترمربع می رسد و این شهرستان سرانه فضای آموزشی بیش از رقم متوسط کشوری را داراست .
وی در ادامه ضمن قدردانی ازهمراهی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) ، گروههای جهادی و بخش خصوصی در پروژههای مدرسه سازی در مناطق محروم اظهار کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حال حاضر ۳ پروژه در قالب ۱۴ کلاس درس در شهرستان بشاگرد در دست اجرا دارد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ادامه داد: این بنیاد از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۴ مدرسه و ۲ خوابگاه در قالب ۱۲ کلاس درس را به فرزندان این مرزوبوم تقدیم کرده است .
به گفته باوقار، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تعمیرات ۲ مدرسه شبانه روزی در قالب ۳۵ کلاس درس را نیز انجام داده است.
وی تصریح داشت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکنون نقش برجسته ایی در رفع مشکلات مناطق محروم و مناطق خسارت دیده ناشی از بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله در استان هرمزگان داشته است و همراه و همیار مجموعه نوسازی مدارس در احداث مدارس در جای جای استان بوده است.
این مسوول در پایان ضمن قدردانی از نگاه ویژه دولت و ریاست محترم نوسازی مدارس کشور به شهرستان بشاگرد خاطرنشان ساخت: ساخت مدرسه در مناطق محروم یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین اقدامات دولت بوده و برقراری عدالت آموزشی، عدالت اجتماعی و فراهم آوردن امکانات تحصیلی برای همه دانش‌آموزان در جای جای استان یکی از اولویت های مهم دولت می باشد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید