یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۶:۳۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در نشست هماهنگی اجرای پویش مهر ریاست جمهوری بیان کرد:


فرایند ثبت نام دانش آموزان در پویش مهر ریاست جمهوری اغاز شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، نشست هماهنگی اجرای پویش مهر ریاست جمهوری با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش و دبیر اجرایی پویش مهر در استان هرمزگان برگزار شد. قویدل بیان کرد: پویش مهر با اهداف جلب مشارکت فعال دانش آموزان، شناسایی علل و عوامل پیشرفت و توسعه کشور، افزایش حس […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، نشست هماهنگی اجرای پویش مهر ریاست جمهوری با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش و دبیر اجرایی پویش مهر در استان هرمزگان برگزار شد.

قویدل بیان کرد: پویش مهر با اهداف جلب مشارکت فعال دانش آموزان، شناسایی علل و عوامل پیشرفت و توسعه کشور، افزایش حس مسئولیت پذیری مخاطبان، ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری و حفظ هویت ملی و دینی، طراحی و ارائه شده است.

دبیر اجرایی پویش مهر در استان هرمزگان افزود: این طرح به دلیل ماهیت پویشی خود، دارای استمرار زمانی است و دانش آموزان پس از جمع‌آوری اطلاعات و تولید آثار خود، آن‌ها را به صورت میدانی به نمایش عمومی می‌گذارند و به روایت آن‌ها می‌پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: دانش آموزان می توانند آثار خود را در قالب پوستر، پادکست، داستان کوتاه، ویدیوکست، سرود، شعر، موشن گرافی، فیلم کوتاه و مستند ارائه دهند.

وی اضافه کرد: ثبت نام دانش آموزان در پویش مهر ریاست جمهوری شروع شده است و دانش آموزان علاقه‌مند تا پایان بهمن ماه سال جاری فرصت دارند برای ثبت نام به سامانه my.medu.ir بخش نورینو مراجعه و از قسمت مسابقات فرهنگی هنری دسته بندی پویش مهر را انتخاب و در رشته مورد علاقه خودشان ثبت نام کنند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید