شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۰:۳۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

با حمایت ویژه استاندار هرمزگان از پروژههای نیمه تمام ؛


مجتمع شبانه روزی هنرستان حاجی آباد آماده بهره برداری است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، با حمایت ویژه مهدی دوستی استاندار هرمزگان از پروژههای نیمه تمام در سطح استان مجتمع شبانه روزی هنرستان حاجی آباد بعد از ۱۲ سال روند احداث آن تکمیل شده و آماده بهره برداری است. مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با اشاره به اینکه پروژه […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، با حمایت ویژه مهدی دوستی استاندار هرمزگان از پروژههای نیمه تمام در سطح استان مجتمع شبانه روزی هنرستان حاجی آباد بعد از ۱۲ سال روند احداث آن تکمیل شده و آماده بهره برداری است.
مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با اشاره به اینکه پروژه مجتمع شبانه روزی هنرستان حاجی آباد در قالب ۱۸ کلاس درس و با زیربنای بالغ بر ۴ هزار و ۲۲۲ مترمربع بعد از گذشت ۱۲ سال به صورت نیمه تمام رها شده بود، اظهار داشت: اکنون با حمایت ویژه استاندارهرمزگان از پروژه های نیمه تمام در ۶ ماهه گذشته این پروژه ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر مجتمع شبانه روزی هنرستان حاجی آباد آماده بهره برداری است.
به گفته وی، حمایت استاندارهرمزگان از پروژههای نیمه تمام آموزشی نشات گرفته از نگاه ویژه وی به مقوله آموزش و پرورش در استان می باشد .
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ادامه اتمام پروژه مذکور را در راستای تحقق خواسته جامعه فرهنگی و‌دانش آموز شهرستان حاجی آباد اعلام داشت و خاطرنشان ساخت: مجتمع شبانه روزی هنرستان حاجی آباد بصورت مشارکتی و با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان در شهرستان حاجی آباد احداث شده است.
وی در پایان با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی در کشور ۵.۲ مترمربع افزود: در حال حاضر وضع موجود سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان ۴.۸ مترمربع می باشد و در شهرستان حاجی آباد این رقم به ۷ مترمربع می رسد و این شهرستان سرانه فضای آموزشی بیش از رقم متوسط کشوری را داراست .
گفتنی است؛ مجتمع شبانه روزی هنرستان حاجی آباد دارای ساختمان آموزشی و خوابگاه به ظرفیت ۱۲۰ نفر و فضاهای پرورشی ، اداری ، کارگاهی ، نمازخانه ، سرایداری و سرویس بهداشتی می باشد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید