شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۶:۳۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

دستاورد سفر یکروزه مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به شهرستان رودان


افتتاح طرح توسعه دبستان هاجر و بهره برداری از ۳ زمین چمن مصنوعی در مدارس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، طی سفر یکروزه محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به شهرستان رودان طرح توسعه دبستان هاجر و ۳ زمین چمن مصنوعی در مدارس به بهره برداری رسید. افتتاح طرح توسعه دبستان هاجر طرح توسعه دبستان هاجر این شهرستان با ساخت دو کلاس درس با اعتبار […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، طی سفر یکروزه محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به شهرستان رودان طرح توسعه دبستان هاجر و ۳ زمین چمن مصنوعی در مدارس به بهره برداری رسید.

افتتاح طرح توسعه دبستان هاجر

طرح توسعه دبستان هاجر این شهرستان با ساخت دو کلاس درس با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال و زیربنای۵۶ متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح چمن مصنوعی دبیرستان شهید حاجبی رودان

این پروژه با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و مساحت ۵۴۴ متر مربع در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی در طول ۱ ماه آماده و به بهره برداری رسید.

افتتاح چمن مصنوعی دبیرستان باقرالعلوم(ع)

زمین چمن مصنوعی دبیرستان باقرالعلوم (ع) رودان با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و مساحت ۵۴۴ متر مربع به بهره برداری رسید

افتتاح زمین های چمن مصنوعی دبستان شهید حسن آیت و حضرت رقیه (س)

زمین چمن مصنوعی دبستان شهید حسن آیت و حضرت رقیه (س) با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و مساحت ۵۴۴ متر مربع به بهره برداری رسید.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید