شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۲:۰۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:


نمایش دستاوردها و خلاقیت ها بیانگراستعداد و نبوغ دانش آموزان است/ توسعه راهبرد هر دانش‌آموزیک مهارت، یک نقش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در حاشیه برپایی این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا با کشف استعدادها و توجه به خلاقیت ها و بروز آن، نقش این مهم را در توسعه برنامه های آموزش و پرورش اجرایی نماییم. وی ادامه داد: در سایه خودباوری و توجه […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در حاشیه برپایی این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا با کشف استعدادها و توجه به خلاقیت ها و بروز آن، نقش این مهم را در توسعه برنامه های آموزش و پرورش اجرایی نماییم.

وی ادامه داد: در سایه خودباوری و توجه ویژه به استعدادهای بالقوه دانش آموزان، کارهای بزرگی را می‌توان رقم زد چرا که در نظام تعلیم تربیت، دانش آموز محور و اساس کار را تشکیل می دهد.

این مسوول یادآور شد: دانش آموزان هرمزگانی با نمایش دستاوردهای خلاقانه خود در این نمایشگاه ثابت کرده اند که می توانند در تامین منابع انسانی متبحر و متخصص کشور نقش آفرین باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید براستفاده ازهمه ی ظرفیت ها برای فراهم شدن بستر رشد استعدادها و کشف نبوغ دانش آموزان، خاطرنشان کرد: توجه به این امر، آرمان سند تحول و همه برنامه ها و اسناد بالادستی نظام تعلیم و تربیت است.

قویدل با اشاره به اهمیت ترویج تفکر کارآفرینی در میان دانش آموزان، نقش این نمایشگاه ها را در راستای اهداف سند تحول بنیادین عنوان کرد و گفت: رویکرد دانش آموزان در ارائه چنین دستاوردهای کم نظیری به عنوان یکی از فرصت های اثرگذار در نظام آموزشی است که باید مورد حمایت و توجه ویژه مسوولان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: توجه به شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان اولویت همه برنامه های آموزش و پرورش است که تحقق این راهبرد خانه، مدرسه را دنبال می کند.

وی در پایان تاکید کرد: تربیت نسل متخصص و متدین که در آینده کشور نقش آفرین باشد در گرو سوق دادن دانش آموزان به سمت مهارت‌محوری است که در این راستا راهبرد اجرایی آموزش و پرورش؛ هر دانش‌آموز یک مهارت، یک نقش است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید