شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۶:۱۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در جشن تلاش دانش آموزان شهرستان رودان:


به برکت انقلاب اسلامی در دورترین نقطه استان هرمزگان شرایط تحقق موفقیت برای دانش آموزان فراهم است/ تلاش امروز دانش آموزان پشتوانه ایران قوی فردا است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جشن تلاش دانش اموزان رودانی همراه با تجلیل از مدیران، معاونین آموزشی و همیاران یادگیری در مدارس متوسطه با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و مسوولین برگزار شد. مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن تجلیل از تلاش دانش آموزان شهرستان رودان بیان […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جشن تلاش دانش اموزان رودانی همراه با تجلیل از مدیران، معاونین آموزشی و همیاران یادگیری در مدارس متوسطه با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و مسوولین برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن تجلیل از تلاش دانش آموزان شهرستان رودان بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، در دورترین نقطه استان هرمزگان شرایط تحقق موفقیت برای دانش آموزان فراهم است و کسب رتبه های برتر کنکور توسط دانش آموزانی که در کم برخوردارترین مناطق استان زندگی میکردند گواهی بر این امر است.
وی ادامه داد: خوشبختانه امتحانات نهایی دی ماه در سلامت کامل برگزار شد و دانش آموزان با تلاشهای خود نمرات خوب و واقعی دریافت خواهند کرد.
این مقام مسئول با اشاره به اهمیت تلاش دانش آموزان در طول سال تحصیلی افزود: با توجه به تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور باید بیشتر تلاش کنید چرا که تلاش امروز شما مقدمه ای برای ساخت آینده ای روشن و ایرانی قوی است.
گفتنی است در پایان از مدیران، معاونین آموزشی و همیاران یادگیری در مدارس متوسطه شهرستان رودان با اهدای لوح تجلیل شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید