شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۵:۱۳
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۰۵

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش هرمزگان:


حوزه‌های ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاران در استان آماده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان ضمن اشاره به تغییر رویکرد فرایند جذب و استخدام آموزگاران گفت: آماده‌سازی فضا و تجهیز مناسب مکان‌های حوزه‌های ارزیابی از اولویت‌های فرایند مصاحبه استخدامی است. حسن جراره گفت: در ۸ حوزه و درمجموع ۱۷ گروه ارزیابی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان ضمن اشاره به تغییر رویکرد فرایند جذب و استخدام آموزگاران گفت: آماده‌سازی فضا و تجهیز مناسب مکان‌های حوزه‌های ارزیابی از اولویت‌های فرایند مصاحبه استخدامی است.

حسن جراره گفت: در ۸ حوزه و درمجموع ۱۷ گروه ارزیابی کار مصاحبه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاران انجام می‌پذیرد‌

جراره ضمن اشاره به بازدید ناظران وزارتی از حوزه‌های ارزیابی در استان گفت: تمامی تجهیزات و امکانات موردنیاز در کانون‌های ارزیابی مطابق شیوه‌نامه در حال پیگیری و انجام است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع در پایان ضمن تشکر از همه عوامل تأثیرگذار در فرآیند جذب و استخدام آموزگاران در استان هرمزگان گفت: تلاش‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام‌گرفته است و زمینه برای شروع فرآیند مصاحبه و جذب افراد توانمند از ۲۷ تیرماه جاری فراهم‌شده است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید