شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۱:۲۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان با موضوع بزرگداشت سیزدهم آبان مطرح نمود:


دانش آموزان باید در برنامه ریزی، اجرا و شکل گیری مراسم روز دانش آموز نقش محوری داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، کمیته هماهنگی و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان با موضوع بزرگداشت سیزدهم آبان با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و اعضای کمیته برگزار شد. مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در این نشست گفت: ۱۳ آبان، یوم الله است و اهمیت خاصی در سراسر […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، کمیته هماهنگی و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان با موضوع بزرگداشت سیزدهم آبان با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و اعضای کمیته برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در این نشست گفت: ۱۳ آبان، یوم الله است و اهمیت خاصی در سراسر جهان دارد؛ لذا ضرورت این روز باید برای دانش آموزان تبیین شود.

قویدل با بیان اینکه اولویت در برگزاری مراسم ۱۳ آبان، استفاده حداکثری از ظرفیت دانش آموزان با ایجاد زمینه بروز خلاقیتهاست افزود: دانش آموزان باید در برنامه ریزی، اجرای برنامه و شکل گیری مراسم نقش محوری داشته باشند.

گفتنی است مدرسه آرایی و فضاسازی مناسب مدارس، نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس، استفاده از تصاویر شهدای دانش آموز، برپایی نمایشگاههای مختلف در مسیر راهپیمایی و اجرای پویش‌های دانش آموزی از مهمترین مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید