شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۴:۲۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۲

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و‌پرورش کشور در جلسه شورای آموزش و‌پرورش استان هرمزگان مطرح نمود:


فعال‌کردن ارکان تحول در آموزش و پرورش جزو سیاست‌هایی است که وزارت آموزش و پرورش دنبال می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با قدردانی از نگاه ویژه استاندار هرمزگان به حوزه آموزش و پرورش، اظهارداشت: فعال‌کردن ارکان تحول در آموزش و پرورش جزو سیاست‌هایی است که وزارت آموزش و پرورش دنبال می‌کند […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با قدردانی از نگاه ویژه استاندار هرمزگان به حوزه آموزش و پرورش، اظهارداشت: فعال‌کردن ارکان تحول در آموزش و پرورش جزو سیاست‌هایی است که وزارت آموزش و پرورش دنبال می‌کند و تقویت و کیفیت بخشی نیروی انسانی و نقش سپاری به دانش‌آموزان جزو رویکردهای اصلی وزارتخانه در حوزه تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به ویژه حوزه پرورشی دچار بی‌مهری بوده گفت: در ۱۲ سال گذشته هیچ نیروی پرورشی به وزارت آموزش و پرورش اضافه نشد اما امسال مجوز جذب ۱۴ هزار نیروی پرورشی صادر شده است که با توجه به میزان مدارس شبانه روزی هرمزگان، سهم بیشتری از این مربیان به هرمزگان خواهد رسید.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، ادامه داد: طبق نظر رئیس جمهور، دهه فجر- دهه روایت پیشرفت برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است از این رو درخواست داریم هرمزگان کماکان به میهمان‌نوازی خود در اردوهای راهیان پیشرفت ادامه دهد تا بتوانیم دانش‌آموزان بیشتری را به این اردوها در هرمزگان اعزام کنیم.

باقرزاده تصریح‌کرد: درخواست داریم مشارکت کنید که خوابگاه نیمه تمام اردوگاه سلمان فارسی سرخون به عنوان پایگاهی مهم برای اسکان دانش‌آموزان کشور تکمیل شود.

گفتنی است در این نشست، شورای آموزش و پرورش بندرعباس رتبه نخست شوراهای آموزش و پرورش استان، سیریک رتبه دوم و میناب و بندرلنگه مشترکا رتبه سوم را در استان کسب کردند و از افراد فعال در برنامه‌های آموزشی با حضور استاندار تجلیل شد‌.
سه تن از دانش‌آموزان استان نیز با اهدای گل و هدایایی از استاندار هرمزگان به واسطه تلاش‌هایش در راستای تقویت آموزش و پرورش قدردانی کردند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید