جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۶:۲۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان:


تمام امکانات و ظرفیت ها را جهت اجرای هرچه بهتر کنکور به کار بسته ایم/با آمادگی کامل میزبان ۱۱ هزارو ۹۸۸ داوطلب تحت نظارت آموزش و پرورش هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در بازدید از حوزه های برگزاری کنکور گفت: با همت همکاران و دست اندرکاران برگزاری کنکور تمام امکانات و ظرفیت ها را جهت اجرای هرچه بهتر کنکور به کار بسته ایم و با آمادگی کامل میزبان داوطلبان هستیم. […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در بازدید از حوزه های برگزاری کنکور گفت: با همت همکاران و دست اندرکاران برگزاری کنکور تمام امکانات و ظرفیت ها را جهت اجرای هرچه بهتر کنکور به کار بسته ایم و با آمادگی کامل میزبان داوطلبان هستیم.

محمد قویدل افزود: کنکور امسال در رشته های علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی، زبان خارجه و هنر برگزار می گردد.
وی کل شرکت کنندگان تحت نظارت آموزش و پرورش را ۱۱۹۹۸ نفر اعلام کرد که از این جمع ۷۲۲۴ نفر داوطلبان زن و ۴۷۷۵ نفر آنان مرد هستند.
این رقابت در روز پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دیماه صبح و بعدازظهر در ۱۰۸ حوزه برگزار
می گردد.
وی شروع فرآیند برگزاری آزمون صبح را ساعت ۸ و آزمون عصررا ساعت ۱۴:۳۰ اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش از داوطلبان خواست اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش را با دقت مورد بررسی و مطالعه قرار دهند و برابر ضوابط و مقررات اجرایی در آزمون حضور یابند. وی در پایان برای کلیه داوطلبان آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید