شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۶:۵۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آیین انتخابات شورای دانش آموزی:


فرایند انتخابات در مدارس نمونه‌ای از تحقق ساحت سیاسی و اجتماعی سند تحول بنیادین است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، آیین نمادین انتخابات شورای دانش آموزی با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و مسیولین استانی در دبیرستان دخترانه شاهد شهید اشکالی برگزار شد. مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این آیین حضور دانش آموزان در انتخابات شورای دانش آموزی را مقدمه ای […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، آیین نمادین انتخابات شورای دانش آموزی با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و مسیولین استانی در دبیرستان دخترانه شاهد شهید اشکالی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این آیین حضور دانش آموزان در انتخابات شورای دانش آموزی را مقدمه ای برای آماده سازی دانش آموزان جهت مشارکت در رویدادهای سیاسی و اجتماعی کشور دانست.

وی افزود: یکی از ساحتهای سند تحول بنیادین ساحت سیاسی و اجتماعی دانست که برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس یکی از نمونه های عینی تحقق و اجرای این ساحت مهم در مدارس است.

شورای دانش آموزی در مدارس جایگاه والایی دارد و باید در مدارس جدی گرفته شود و دانش آموزان در آن مشارکت حداکثری داشته باشند.

قویدل ادامه داد: همزمان با سراسر کشور ، ۴۲۱ هزار دانش آموز هرمزگانی داوطلب شورای دانش آموزی هستند که ازبین آنان قریب به ۲۱هزار و ۵۰۰ نفر با رای دانش آموزان انتخاب خواهند شد و به شوراهای دانش آموزی راه خواهند یافت.

گفتنی است در بیش از ۵۰۰۰ مدرسه استان فرایند انتخابات در حال برگزاری است و تا پایان امروز، رای ها شمرده و نتایج اعلام خواهند شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید