دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۴:۳۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

برگزاری جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با حضور رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و اعضای شورای معاونین ناحیه یک برگزار شد. دستور جلسه :ارائه راهکار ها و پیشنهادات لازم در خصوص : ۱.تعیین تکلیف مدارس ماندگار و بررسی شاخص های تفاهم نامه […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با حضور رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و اعضای شورای معاونین ناحیه یک برگزار شد.

دستور جلسه :ارائه راهکار ها و پیشنهادات لازم در خصوص :

۱.تعیین تکلیف مدارس ماندگار و بررسی شاخص های تفاهم نامه در حوزه معاونت آموزش ابتدایی

۲.تصمیم گیری در خصوص برگزاری همایش های انگیزشی در حوزه معاونت آموزش متوسطه

۳.وضعیت مشاوران مدارس روستایی اردوها -بهداشت مدارس در حوزه معاونت پرورشی

مسلم بازیار نسب ،رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ،ضمن تاکید بر اجرای عدالت آموزشی در تمام مناطق این ناحیه بر اهمیت نقش مشاوران و برگزاری همایش های انگیزشی در مدارس وبه کارگیری علایق و استعدادهای دانش آموزان در مسیرمناسب خصوصا در مدارس روستایی و حاشیه شهری تاکید و اهتمام ورزید.

بازیارنسب در راستای اهمیت نقش تخصصی و به روز بودن مشاوران مدارس افزود:در یکی از بررسیهای انجام شده ی خارجی معلوم شده است که بیش از دو سوم از ده هزاردانش آموز،یعنی قریب به هفت هزارنفر ، حاضر بوده اند که مسائل و تصمیم گیریهای خود را با مشاورانی تحصیل کرده درمیان گذارند که اطمینان به صلاحیت و دانش و خصوصا رازداری آنها داشته باشند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید