شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۱:۳۳
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

مدیر کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان در نشست خبری هفته دولت:


امسال برای نخستین بار سهم استان هرمزگان از رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور ۱۷ نفر بود که ۸۸.۹ درصد رشد را نشان می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ،محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تبریک به افتخارآفرینان استان و همه دانش‌آموزانی که در آزمون سراسری صاحب موفقیت شدند، از حمایت‌های بی‌دریغ و اهتمام ویژه استاندار هرمزگان در طرح‌های کیفیت‌ بخشی و برنامه‌های راهبردی آموزش‌وپرورش قدردانی کرد و گفت: خدمتگزاران مردم در مجموعه آموزش‌وپرورش […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ،محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تبریک به افتخارآفرینان استان و همه دانش‌آموزانی که در آزمون سراسری صاحب موفقیت شدند، از حمایت‌های بی‌دریغ و اهتمام ویژه استاندار هرمزگان در طرح‌های کیفیت‌ بخشی و برنامه‌های راهبردی آموزش‌وپرورش قدردانی کرد و گفت: خدمتگزاران مردم در مجموعه آموزش‌وپرورش هرمزگان باوجود همه تنگناها و چالش‌ها ، به دور از حاشیه‌ها، همت خود را صرف ارتقاء شاخص‌ها نموده‌اند و توسعه موفقیت در همه عرصه‌ها را وجه همت خود قرار داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه موفقیت حاصل تلاش جمعی است، آموزش‌وپرورش را متعلق به همه مردم عنوان کرد و گفت: برای نیل به موفقیت و جامعه پیشرفته همه باید در کنار آموزش و پرورش باشند.

قویدل گفت:اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با دارا بودن ۲۳منطقه آموزشی ۴۵۳۰۰۰ دانش آموز ،۴۷۰۰مدرسه و۲۸۰۰۰ نفر پرسنل در حال خدمت به دانش آموزان عزیز هرمزگانی است که با تلاش همکاران رتبه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در شاخص های عمومی و اختصاصی دربین ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور کسب نموده ایم.

قویدل انعقاد همزمان ۱۵تفاهمنامه راه اندازی هنرستان و رشته محل جدید با همکاری بخش خصوصی و دولتی با حمایت استاندار هرمزگان را موجب افزایش هنرستان های جوار به ۲۷هنرستان اعلام و افزود هرمزگان با تعداد ۴۷۱۵ دانش آموز هنرستانی رتبه سوم کشور دراین زمینه را دارد.

وی همچنین از افتتاح۳۳۰ کلاس درس درقالب ۱۳۲پروژه با اعتبار بالغ بر۵۷۲۰میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

قویدل با تبریک کسب افتخارات دانش آموزان هرمزگانی به مردم شریف هرمزگان عنوان کرد:کسب رتبه دوم کنکور سراسری در رشته تجربی و منطقه دو کشور توسط دانش آموز امیرحسین سلامی برای استان این افتخار رقم بخورد و در المپیاد نانو کشور نیز مدال نقره توسط دانش آموز هرمزگانی نرجس عالیقدر را کسب نموده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن استقبال از مشارکت و نقد و نظر در امور آموزش‌وپرورش، رعایت انصاف و واقع‌بینی در اظهارنظرها، پرهیز از حاشیه‌سازی و نادیده گرفتن تلاش‌ها و دستاوردها را موجب آرامش و فراهم آوردن بستر رشد و توسعه آموزش‌و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: بدون مشارکت جمعی موفقیت میسر و پایدار نیست و در این میان صاحبان اندیشه، پیشکسوتان و دلسوزان تعلیم و تربیت به‌عنوان سرمایه‌های آموزش‌و پرورش، تکیه‌گاه و پشتوانه ما هستند‌.

در این نشست اقدامات و عملکرد شاخص اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان در زمینه های مختلف آموزشی، پرورشی، فرهنگی، ورزشی، رفاه و پشتیبانی،پژوهشی،سوادآموزی و…. توسط مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان تشریح شد و محمد قویدل به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید