شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۹:۳۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

فراخوان مسابقه کتابخوانی شهدا با نام «حدیث افلاکیان » در سوادآموزی استان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، احمد جعفری معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ، با اشاره به بزرگداشت شهدای مدافع حرم گفت : امروز رمز موفقیت ما این است که بتوانیم در مسیر شهدا، آرمان‌های امام راحل و مکتب حاج قاسم سلیمانی گام برداریم و قدم برداشتن در مکتب […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، احمد جعفری معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ، با اشاره به بزرگداشت شهدای مدافع حرم گفت : امروز رمز موفقیت ما این است که بتوانیم در مسیر شهدا، آرمان‌های امام راحل و مکتب حاج قاسم سلیمانی گام برداریم و قدم برداشتن در مکتب حاج قاسم سلیمانی بهترین راهکار موفقیت در امر تعلیم و تربیت ، آموزش و پرورش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود : مسابقه کتابخوانی شهدا به کتاب ارزنده « حدیث افلاکیان »؛ خلاصه وصیت نامه ی شهدای استان هرمزگان اختصاص یافته است .

جعفری به برگزاری مسابقه کتابخوانی و دلنوشته ای با شهدا اشاره کرد و گفت : همکاران شاغل در اداره کل و سوادآموزی استان هرمزگان (همکاران و آموزش دهندگان ) با شرکت در مسابقه علاقه مندی خود را با تعالیم شهادت و جهاد در قرآن و معارف اسلامی نشان خواهند داد.

احمد جعفری ادامه داد : لینک شرکت در این مسابقه در روز چهارشنبه ساعت ۰۶:۰۰ صبح مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ (روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم ) در فضای مجازی در اختیار همگان قرار خواهد گرفت و شرکت کنندگان تا ساعت ۱۸:۰۰ همان روز فرصت پاسخ گویی به سوالات را دارند.

وی بیان داشت : فایل الکترونیکی کتاب «حدیث افلاکیان» در اختیار همگان در فضای مجازی قرار دارد و شرکت کنندگان با مطالعه کتاب مورد نظر می توانند به سوالات مسابقه پاسخ درست بدهند و همچنین به نفرات برگزیده استان/شهرستان و منطقه در این دوره جوایز ارزنده تقدیم خواهد شد.

شایان ذکر است طرح حدیث افلاکیان با رویکرد قرائت بخشی از وصیت نامه شهدا در همه دوره های سوادآموزی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اجرا شده است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید