پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۶:۲۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱:۰۱

با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:


از سه مدیرکل دستگاه های اجرائی هرمزگان در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین تقدیر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در حاشیه جلسه روسای مناطق ۲۲ گانه آموزش و پرورش استان، از مدیران کل مدیران کل بنیاد مسکن، املاک و اسناد و راه و شهر سازی استان هرمزگان تقدیر کرد. احمدی لاشکی گفت: آموزش و […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در حاشیه جلسه روسای مناطق ۲۲ گانه آموزش و پرورش استان، از مدیران کل مدیران کل بنیاد مسکن، املاک و اسناد و راه و شهر سازی استان هرمزگان تقدیر کرد.

احمدی لاشکی گفت: آموزش و پرورش دومین دستگاه دولتی است که بیشترین ملک را در اختیار دارد و ضرورت دارد در کوتاه ترین وقت ممکن، نسبت به سند دار کردن آنها اقدام شود.

به گفته وی، آموزش و پرورش استان هرمزگان بیش از سه هزار و ۳۵۰ ملک دارد که قریب به ۵۰ درصد آنها سند دار شده اند و از ابتدای سال ۱۴۰۰تا کنون، ۱۲۲ ملک آموزش و پرورش دارای سند شده اند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تا کنون برای ۲۰۳ ملک آموزش و پرورش حکم تخلیه از سوی دادگاه ارسال شده است که لزوم نظم دار کردن املاک بیت المال بیش از پیش احساس می شود.

این مسئول بیان داشت: ۳۲۰ مسکن برای فرهنگیان در شهر بندرعباس در قالب طرح مسکن ملی در حال ساخت است و درخواست قریب به چهار هزار و ۵۰۰ مسکن فرهنگیان در کل استان هرمزگان وجود دارد.

احمدی لاشکی با بیان اینکه اگر فکر معلم از رفاه و معیشت خانواده خود آرام باشد، این آرامش به کلاسهای درس تسریع پیدا می کند و موجب افزایش کیفیت آموزش فرزندان ما می شود، بر داشتن نگاه ویژه به تأمین مسکن و رفاه فرهنگیان تأکید کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در راستای همکاری مطلوب این مدیران کل استان در حوزه مسکن فرهنگیان و سند دار کردن املاک آموزش و پرورش تقدیر کرد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید