شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۱:۵۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۸:۴۵

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در همایش ملی تقدیر از شوراهای آموزش و پرورش سراسر کشور؛


۹۸ درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش هرمزگان اجرایی و عملیاتی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، همایش هفته شوراهای آموزش و پرورش به صورت کشوری در سالن جلسات وزارت کشور با حضور وزیر کشور، وزیر آموزش و پرورش، استانداران، مدیران کل استانها و روسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی سراسر کشور برگزار شد. مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، همایش هفته شوراهای آموزش و پرورش به صورت کشوری در سالن جلسات وزارت کشور با حضور وزیر کشور، وزیر آموزش و پرورش، استانداران، مدیران کل استانها و روسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی سراسر کشور برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در این نشست گفت: تشکیل شوراهای آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان های مترقی نهاد آموزش و پرورش در راستای بهره گیری از خرد جمعی، ایجاد زمینه و بستر مناسب برای جلب مشارکت های مردمی و نیز به کارگیری تمامی قابلیت ها و ظرفیت های استانی گام موثری در جهت تحقق و پیشبرد اهداف و ایجاد تسهیل در اجرای نظام تعلیم و تربیت به شمار می رود.

محمد قویدل در جهت مطلوب سازی آموزش وپرورش ادامه داد: با رویکرد خلاقانه و بومی سازی و توجه به ظرفیت ها و محدودیت های هر منطقه بر حسب نیاز هر استان با آینده نگری و برنامه ریزی های درست می توان به نتایج مدنظر رسید.

وی خاطر نشان کرد: در استان هرمزگان در سال جاری تاکنون جلسات شورای آموزش و پرورش قریب به ۲۰۸ مصوبه داشته که ۹۸ درصدشان مصوبات اجرایی و عملیاتی شده است.

قویدل من باب مهم ترین مصوباتی که مبتنی بر اجرایی کردن سند تحول بنیادین و برنامه های دولت مردمی در حوزه آموزش و پرورش است، توضیح داد: در مرحله اول رصد و پایش مستمر برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش از سطح بخش ها و شهرستان های استان و در مرحله دوم توسعه و ایجاد ۲۸ هنرستان جوار صنعت و بنگاه های اقتصادی از ابتدای دولت سیزدهم در استان به نحوی که سهم هنرجویان هنرستان های استان از عدد ۴۰ درصد به ۵۲ درصد افزایش یافته که منجر به مقام اول کشوری شده است.

در پایان مراسم مهدی دوستی استاندار و رییس شورای آموزش و‌پرورش هرمزگان و محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان بابت برتر شدن شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان در کشور از سوی احمد وحیدی وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید