جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۱:۲۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱:۳۰

در راستای مسوولیتهای اجتماعی انجام می شود؛


تکمیل مدرسه ابن سینا بندرعباس توسط پالایش نفت آفتاب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهندس رومی مدیرپروژه دبیرستان ابن سینا اظهار کرد: دبیرستان ابن سینا از قدیمی ترین مدارس استان هرمزگان بوده که شرکت پالایش نفت آفتاب در راستای مسوولیتهای اجتماعی تکمیل آن را متقبل شد. به گفته وی، هم اکنون این پروژه با زیربنای ۶ هزار مترمربع شامل کلاس درس، […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهندس رومی مدیرپروژه دبیرستان ابن سینا اظهار کرد: دبیرستان ابن سینا از قدیمی ترین مدارس استان هرمزگان بوده که شرکت پالایش نفت آفتاب در راستای مسوولیتهای اجتماعی تکمیل آن را متقبل شد.
به گفته وی، هم اکنون این پروژه با زیربنای ۶ هزار مترمربع شامل کلاس درس، سرایداری، سرویس بهداشتی،سرویس آبخوری و محوطه حیاط در حال اجرا می باشد.
مدیر پروژه مدرسه ابن سینا در ادامه با بیان اینکه دبیرستان ۲۰ کلاسه ابن سینا با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا می باشد، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ۷ نما این پروژه سیمان کاری شده و نما شمالی آن نیز آغاز گردیده که با توجه به گرمای شدید بندرعباس و کمبود نیروی کار زمان اتمام پروژه مذکور آبان سالجاری تخمین زده می شود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان نیز با بیان اینکه ایفای مسئولیت اجتماعی؛ لازمه بقای بنگاه های اقتصادی و تولیدی می باشد، ابراز داشت : شرکت پالایش نفت آفتاب در راستای مسوولیتهای اجتماعی نیز تعداد ۲ باب مدرسه ۶ کلاسه در روستاهای دهوسطی میناب و کهنشوئیه رودان احداث کرده است.
سید فخرالدین هاشمی افزود: شرکت پالایش نفت آفتاب دبستان ۶ کلاسه ایی در مقطع ابتدایی در روستای کهنشویه از توابع شهرستان رودان با زیربنای ۴۱۳ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر۲۷ میلیارد ریال احداث کرده است.
وی درادامه خاطرنشان ساخت : این شرکت همچنین دبیرستان ۶ کلاسه ایی در مقطع متوسطه دوره دوم در روستای دهوسطی از توابع شهرستان میناب با زیربنای ۳۸۵ مترمربع و با هزینه ایی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال احداث کرده است.
به گفته این مسوول، یکی از مهمترین وظایف صنایع و بنگاههای اقتصادی در هر منطقه ای علاوه بر کارهای تخصصی خود ایفای نقشهای اجتماعی خود در قبال جوامع محلی می باشد.
هاشمی در پایان خواستار توجه ویژه صنایع و بنگاههای اقتصادی به مقوله مسوولیتهای اجتماعی خود در قبال استان شد و خاطرنشان کرد: امروزه جامعه از بنگاه‌های اقتصادی انتظار دارد که پاسخگوی مسئولیت‌های خود در قبال مردم باشند چرا که عملکرد آن‌ها تأثیر سودمندی بر انسان‌ها و محیط‌ زیست می گذارد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید