شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۵:۱۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

پذیرش بیش از ۳۶ هزار و ۵۳۲ نفر مسافر درنهمین روز از برپایی ستاد اسکان نوروزی هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل گفت: تا صبح روز دوشنبه ۶ فروردین ماه ۳۶ هزار و پانصد و سی و دو نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش هرمزگان پذیرش و اسکان داده شده اند. وی حفظ شان وحرمت مهمانان نوروزی و خصوصاً خانواده های فرهنگیان را […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل گفت: تا صبح روز دوشنبه ۶ فروردین ماه ۳۶ هزار و پانصد و سی و دو نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش هرمزگان پذیرش و اسکان داده شده اند.

وی حفظ شان وحرمت مهمانان نوروزی و خصوصاً خانواده های فرهنگیان را اولویت اول آموزش و پرورش هرمزگان دانست و گفت: تا کنون ۳۶ هزار و ۵۳۲ نفر در قالب ۶۲۱۷ خانواده ، خواستار اقامت در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان بوده اند.

قویدل ادامه داد: متقاضیان استفاده از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان می‌توانند به دو روش حضوری و اینترنتی با مراجعه به سامانه اینترنتی اسکان فرهنگیان از نشانی ستاد اسکان هر شهرستان اطلاع پیدا کنند.

محمد قویدل با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه ، در کنارفرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش ، افزود: ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است که تا امروز ۳۶۵۳۲ خانوار پذیرش شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد:کار ۱۷ ستاد اسکان مهمانان نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش هرمزگان ادامه خواهد داشت.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید