جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۱:۰۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

گام بلند فوتسال دانش آموزی هرمزگان در بازی اول برای صعود از گروه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، ۲۷ تیم در رشته فوتسال و ۲۸ تیم در رشته دو و میدانی مسابقات قهرمانی مدارس کشور یادواره شهدای دانش آموزی مدارس زینیه و ثارالله میانه و ۱۷۶ شهید دانش آموزی استان هرمزگان اعلام آمادگی کردند. ۲۷ تیم فوتسال در قالب ۶ گروه چهار تیمه و یک […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، ۲۷ تیم در رشته فوتسال و ۲۸ تیم در رشته دو و میدانی مسابقات قهرمانی مدارس کشور یادواره شهدای دانش آموزی مدارس زینیه و ثارالله میانه و ۱۷۶ شهید دانش آموزی استان هرمزگان اعلام آمادگی کردند.
۲۷ تیم فوتسال در قالب ۶ گروه چهار تیمه و یک گروه سه تیمه قرعه کشی شدند که تیم های مدعی هرمزگان، اصفهان، خوزستان و آذربایجان غربی در گروه c این مسابقات برای صعود کاری بس سخت و نفس گیر در پیش رو دارند.
تیم هرمزگان در گام نخست توانست تیم خوب خوزستان را با نتیجه ۵ بر ۲ با شکست بدرقه کند و گام بلندی را برای صعود به مرحله بعد بردارد و دیدار دو تیم اصفهان و آذربایجان غربی نیز به تساوی رسیدند تا هرمزگان با سه امتیاز در صدر گروه خود قرار گیرد.
در گروه A مسابقات، تیم البرز در تقابل با تیم فوتسال کردستان با یک گل به پیروزی رسید و استان خراسان جنوبی نیز با همین نتیجه از سد تیم استان قم گذشت.
رقابت در گروه D مسابقات نیز جذاب دنبال شد و تیم کهکیلوئیه و بویر احمد توانست با نتیجه ۲ بر یک مقابل فارس به پیروزی برسد و دیدار دو تیم گلستان و آذربایجان شرقی نیز با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
با آغاز دیدار دو تیم فوتسال یزد و کرمانشاه، بازی های گروه F نیز پیگیری شد و تیم دانش آموزی استان یزد توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و دیدار شهرستانهای تهران و تیم لرستان نیز با نتیجه دو بر صفر به نفع شهرستانهای تهران به پایان رسید.
در گروه B مسابقات نیز تیم اردبیل با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم مرکزی گذشت و تیم قزوین نیز با یک گل تیم چهارمحال و بختیاری را از پیش رو برداشت
دیدار تیم های سیستان و بلوچستان و کرمان از گروه E مسابقات نیز بدون گل به اتمام رسید و دیدار پرگل تیم های بوشهر و خراسان رضوی نیز با نتیجه ۳ بر۳ به پایان رسید
در گروه G مسابقات نیز تیم تهران به مصاف تیم زنجان رفت که تیم تهران با نتیجه ۳ بر۲ توانست تیم زنجان را شکست دهد

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید