شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۰:۴۲
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در آیین گردهمایی روسای ادارات سنجش آموزش و پرورش کشور:


شورای آموزش‌وپرورش بازوی توانمند دستگاه تعلیم و تربیت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته گفت: استان هرمزگان دارای ۲۳ منطقه آموزشی و پرورشی با جمعیت دانش‌آموزی ۴۳۰ هزار نفر بوده که ۳ هزار واحد آموزشی مشغول ارائه خدمت در حوزه تعلیم‌وتربیت به جامعه هدف هستند. محمد […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته گفت: استان هرمزگان دارای ۲۳ منطقه آموزشی و پرورشی با جمعیت دانش‌آموزی ۴۳۰ هزار نفر بوده که ۳ هزار واحد آموزشی مشغول ارائه خدمت در حوزه تعلیم‌وتربیت به جامعه هدف هستند.

محمد قویدل با اشاره به نگاه ویژه شخص استاندار و مجموعه استان در ارتقاء جایگاه آموزش‌وپرورش هرمزگان عنوان داشت: در بحث ارتقا و توسعه شاخص های آموزشی و پرورشی، استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه فضاهای ورزشی و شاخص‌های پوشش تحصیلی استان جز برترین ها در کشور بودیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه مقام عالی وزرات نسبت به استان هرمزگان تصریح کرد: طی ۲ سال اخیر شاهد موفقیت های فراوانی بودیم و اخیراً هم با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار هرمزگان تفاهم نامه احداث دهکده ورزشی استان هرمزگان در شهر بندرعباس به امضا رسید که ان‌شاءالله با ایجاد این دهکده میزبان مسابقات مختلف ورزشی در سطح کشور خواهیم بود.

قویدل با اشاره به هماهنگی خوبی که در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان‌ برقرار هست؛ گفت: استانداری از محل اعتبارات تملک دارایی قریب ۵ میلیارد تومان در دی‌ماه سال گذشته در اختیار اداره کل آموزش و پرورش استان قرار داد و تمامی تجهیزات و وسایل مورد نیاز طبق شیوه‌نامه مرکز سنجش وزارت خریداری و در اختیار مدارس قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: این کار موجب شد امتحانات خردادماه در دورترین مدارس روستایی و محروم استان چه به‌لحاظ پوشش تصویری، زیرساختی و اتصال به اینترنت به صورت صدرصدی انجام شود که همین عامل باعث شد اداره کل آموزش و پرورش از سوی وزیر تجلیل شود.

وی در پایان گفت: با برگزاری آزمون‌های شبه نهایی، شبه کنکور و آشنایی اولیای دانش‌آموزان با تفاوت‌های ایجاد شده در امتحانات نهایی و همچنین نظارت‌های دقیقی که در حال انجام است ان شاءالله شاهد رشد دانش آموزان امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ باشیم.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید