چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۰:۱۷:۰۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم استان هرمزگان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدیه دهقانی با اعلام این خبر گفت: فرآیند پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در سراسر استان به صورت الکترونیکی است. وی با بیان اینکه زمان پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی از یکم خرداد ماه تا بیستم خرداد است، خاطر نشان کرد: متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدیه دهقانی با اعلام این خبر گفت: فرآیند پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در سراسر استان به صورت الکترونیکی است.

وی با بیان اینکه زمان پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی از یکم خرداد ماه تا بیستم خرداد است، خاطر نشان کرد: متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم (دوره اول متوسطه) مدارس شاهد از ۲۱خرداد ماه تا دهم تیر ماه می توانند نسبت به ثبت نام اولیه خود اقدام کنند.

دهقانی افزود: زمان پیش ثبت نام دانش آموزان متقاضی پایه دهم (دوره دوم متوسطه) مدارس شاهد از یکم تا بیستم تیر ماه است.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش هرمزگان گفت: متقاضیان می‌توانند با ورود به درگاه اینترنتی به نشانی my.medu.ir نسبت به پیش ثبت نام در پایه‌های اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم، اقدام کنند.

مهدیه دهقانی افزود: پس از اتمام مهلت مقرر ثبت نام در سامانه الکترونیکی، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌ باشند با اطلاع رسانی که از طریق مدرسه صورت خواهد گرفت برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام به مدرسه مراجعه کنند.

وی با تأکید بر این‌که ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق درگاه اینترنتی به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود، اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای فرصت طلب در فضای مجازی از طریق سایت‌های متفرقه نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام می‌کنند که از نظر این اداره کل وجاهت قانونی ندارد، بنابراین اولیای محترم دانش آموزان مراقب باشند.

دهقانی گفت: زمان پیش ثبت نام دانش آموزان میان پایه مدارس شاهد که به صورت الکترونیکی در مدارس انجام خواهد شد از اول تا دهم مرداد است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید