شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۸:۱۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان؛


باحضور رئیس‌جمهور همایش مدیران مدارس سراسر کشور برگزار شد/ افتتاح ۲۰۰۰ طرح عمرانی در سراسر کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، همایش ملی مدیران مدارس کشور در مراکز استان‌ها و به‌صورت ارتباط مجازی همزمان با تالار وزارت کشور با حضورحجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و دکتر رضا مرادصحرایی وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد. در این جلسه که بابیانات رئیس‌جمهور و وزیر آموزش‌وپرورش همراه بود، به‌صورت همزمان […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، همایش ملی مدیران مدارس کشور در مراکز استان‌ها و به‌صورت ارتباط مجازی همزمان با تالار وزارت کشور با حضورحجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و دکتر رضا مرادصحرایی وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد.

در این جلسه که بابیانات رئیس‌جمهور و وزیر آموزش‌وپرورش همراه بود، به‌صورت همزمان ۲۰۰۰ هزار طرح عمرانی در حوزه آموزش‌وپرورش در سراسر کشور افتتاح و بهره‌برداری آن آغاز شد.

محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان در این جلسه، در دیدار حضوری با مدیران شهر بندرعباس با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و لزوم اجرایی سازی فرمایشات معظم اله بر ارتقا و تقویت مدارس دولتی، نظارت برمدارس غیردولتی، غنی‌سازی برنامه‌های پرورشی، توجه به گفتمان سازی و اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در مدارس تأکید نمود.

وی در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به لزوم جهاد تبیین بر آگاه‌سازی دانش‌آموزان در خصوص جنگ نرم دشمن و تهاجم فرهنگی اشاره و افزود امروز باید ضمن آگاه سازی دانش‌آموزان آنان را در برابر آسیب‌های اجتماعی آشنا نماییم.

ایشان کار شناسایی دانش‌آموزان در معرض آسیب اجتماعی را به‌عنوان یک تکلیف خواند و افزود: غنی‌سازی برنامه‌های پرورشی و فرهنگی در مدارس را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

قویدل گفت: در راستای افزایش کیفیت آموزشی، تمام مدیران در جهت افزایش کیفیت آموزشی در مدارس، واقعی سازی نمرات، خصوصا توجه به برگزاری سالم امتحانات نهایی در مدارس اهتمام لازم را به کار بندند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید