شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۱:۱۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان؛


جشن نمادین شکوفه ها در مدرسه عادی دولتی/ تحصیل ۵۲ هزار دانش آموز کلاس اولی در مدارس هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در مراسم جشن شکوفه ها در دبستان دولتی ۱۳ آبان اظهار داشت: شاهد حضور دانش آموزان کلاس اول ابتدایی در مدارس سراسر استان همزمان با سراسر کشور هستیم. مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: حدود ۵۲۰۰۰ دانش آموز پایه اول در قریب به ۲۱۰۰ […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در مراسم جشن شکوفه ها در دبستان دولتی ۱۳ آبان اظهار داشت: شاهد حضور دانش آموزان کلاس اول ابتدایی در مدارس سراسر استان همزمان با سراسر کشور هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: حدود ۵۲۰۰۰ دانش آموز پایه اول در قریب به ۲۱۰۰ کلاس درس در مدارس دولتی و غیردولتی فرآیند تعلیم و تربیت خودشان را شروع کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ افزود: در شورای آموزش و پرورش استان با دستور استاندار محترم بین همه ی فرمانداران و بخشداران و مناطق ۲۳ گانه همراهی خیلی خوبی نسبت به سالهای قبل اتفاق افتاد و این همدلی، یکپارپگی و همراهی باعث شد سال تحصیلی را با آمادگی بیشتر نسبت به سالهای قبل آغاز کنیم.

وی گفت: امسال توجه ویژه آموزش و پرورش استان به مدارس عادی دولتی بود و حدود ۵۰۰ واحد آموزشی در ایام تابستان، بهسازی، رنگ آمیزی، زیبا سازی، تعمیر و تجهیز شد.

قویدل اضافه کرد: با استفاده از طرح شهید عجمیان برای شاداب سازی مدارس اقدام شد و گروه های جهادی مختلف یاریگر آموزش و پرورش در زمینه پروژه مهر بودند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید