شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۴:۲۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛


ارسال ۸۰۰۰ بسته آموزشی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در قالب کاروان به مناطق آموزشی استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان از ارسال بسته‌های آموزشی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال جهت توزیع در بین دانش آموزان نیازمند هرمزگانی با مشارکت خیرین، اتاق بازرگانی، اداره کل صمت و بانک مسکن استان خبر داد. وی ادامه داد: با توجه به شروع سال تحصیلی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان از ارسال بسته‌های آموزشی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال جهت توزیع در بین دانش آموزان نیازمند هرمزگانی با مشارکت خیرین، اتاق بازرگانی، اداره کل صمت و بانک مسکن استان خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و در راستای ایجاد عدالت آموزشی و گسترش حس نوع دوستی و کمک به همنوع، این بسته‌ها با شناسایی دانش آموزان کم برخوردار در بین آنان توزیع خواهد شد.

قویدل اظهار داشت:تلاش ما این است که نگذاریم هیچ دانش آموزی نیازمندی در مناطق محروم از تحصیل باز بمانند و باید پوشش تحصیلی را در این مناطق بالا ببریم.

این مقام مسئول افزود: در طول سال تحصیلی نیز برنامه‌های مختلفی برای دانش آموزان بی بضاعت در مدارس پیش بینی شده است و مشاوران مدارس نیز با هدف تشویق و ایجاد روحیه در این دانش آموزان فعالیت میکنند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید